Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی کشورهای مقاومت را به یک میدان فی سبیل الله تبدیل کرده است گفت: امروز محور مقاومت محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته در حال دفاع از خاکریزهای دین و مکتب اسلام است. - اخبار استانها -

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در  ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهدا فضای استان بوشهر را عطرآگین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تشییع 4 شهید خوش نام در بوشهر با حضور مردم شهیدپرور خاطرنشان کرد: این شهدا که مورد استقبال مردم در شهرهای مختلف استان بوشهر قرار گرفته است، مردم خود را پدر، مادر، برادر و خواهر این شهیدان می‌دانند.

وی این شهیدان را همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: این شهدا که امروز در بوشهر تشییع شدید از همرزمان و دوستان حاج قاسم بودند که در دوران جوانی در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل با جان خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

امام جمعه بوشهر: شهید سلیمانی جامع جمیع صفات متعالی شهدای انقلاب اسلامی استسرلشکر سلامی: شهید سلیمانی فرمانده یک نبرد جهانی علیه تمام شیاطین عالم شددبیرکل مجمع جهانی حامیان مقاومت: مکتب سلیمانی را باید در دانشگاه‌ها تدریس کرد

رزمجو با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی میادین کشورهای مختلف را به جهاد فی سبیل الله تبدیل کرد گفت: حاج قاسم سلیمانی کشورهای مقاومت را به یک میدان فی سبیل الله تبدیل کرده بود که امروز در دومین سالگرد آن شهید والامقام، محور مقاومت محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته در حال دفاع از خاکریزهای دین و مکتب اسلام و احکام الهی است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت