Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:34:41 GMT

«قهرمانِ» اصغر فرهادی، در فرانسه میلیونر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۹۶۲۷

«قهرمانِ» اصغر فرهادی، در فرانسه میلیونر شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا: «قهرمان»، فیلم جدید اصغر فرهادی، از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در سینماهای فرانسه اکران عمومی شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت «Box Office Mojo» تاکنون به فروش ۱.۰۹ میلیون دلار در این کشور دست یافته است.

«قهرمان» هم‌ اکنون در ۲۴۰ سالن سینما در فرانسه در حال اکران است.

«قهرمان» که نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار ۲۰۲۲ و یکی از شانس‌های اصلی اسکار بهترین فیلم بین‌المللی است، از فردا (۷ ژانویه) در سینماهای آمریکا نیز اکران عمومی می‌شود و از ۲۱ ژانویه نیز به‌دستِ سامانه نمایش آنلاین آمازون عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ایران، فرانسه اولین کشوری است که «قهرمان» را اکران عمومی می‌کند و ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، سنگاپور، پرتغال، سوئد، هلند و روسیه نیز از جمله کشورهایی هستند که این فیلم را در برنامه اکران دارند.

فیلم سینمایی «گذشته» با ۷.۶ میلیون دلار تاکنون موفق‌ترین فیلم فرهادی در گیشه سینمای فرانسه بوده است و پس از آن فیلم «جدایی» با ۷.۴ میلیون دلار، «همه می‌دانند» با ۶.۵ میلیون دلار و «فروشنده» با ۱.۸ میلیون دلار قرار دارند.

در سطح جهانی نیز فیلم «جدایی» با فروش نزدیک به ۲۳ میلیون دلار، پرفروش‌ترین ساخته اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس قهرمان اصغر فرهادی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد