Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:19:19 GMT

پیام شهدا گره‌گشایی از کار و زندگی مردم است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۹۶۴۵

پیام شهدا گره‌گشایی از کار و زندگی مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که در حاشیه مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران، در جمع خبرنگاران گفت: اگر گوش شنوا باشد، پیام شهدا در این فضا طنین‌افکن است که پیام عبودیت پرودگار و خدمت به مردم، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است.

رئیسی تصریح کرد: پیام شهدا گره‌گشایی از کار و زندگی مردم است و اگر کسی گوش بازی داشته باشد خوب می‌فهمد که این شهدا با ما حرف می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور گفت: من می‌خواهم به همه مسئولین نظام اسلامی در هر کجای از این کشور که هستند بگویم امروز ما آمدیم در این اجتماع و مراسم تشییع ۱۵۰ شهید عطرآگین و همه افراد در هر مکانی که این مراسم را می‌بینند، بدانند شهدا وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ما گذاشتند و در واقع ما آمده‌ایم که خودمان درس بگیریم.

وی اضافه کرد: این کلاس درس برای همه ما و مسئولین است و با این فضای نورانی و مردم بسیار خوب و خانواده معظم شهداء، وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ماست که خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و رصد کنیم که دشمن در هیچ جای کشور نفوذ نکند. همواره باید نراقب خطر نفوذ باشیم.

رئیسی افزود: یقین بدانیم به برکت خون شهدا این کشور را به پیش خواهیم برد و می‌خواهم به همه کسانی که امروز به هر دلیلی ناامید هستند عرض کنم به برکت خون شهدا امیدوارانه حرکت کنیم.

رئیس جمهور گفت: باید به آینده این کشور به برکت خون شهدا، بسیار امیدوار بود و بنده به عنوان یک طلبه که خدمتگزار مردم هستم به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوارم و آن را درخشان می‌بینم.

کد خبر 5393617

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران شهید گمنام رئیسی قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس شهید سلیمانی معاون اول رئیس جمهور الی الحبیب محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران وزارت امور خارجه لایحه بودجه 1401 حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی برکت خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا