Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اراک با بیان اینکه نمونه‌های اقدامات و تحولات دولت جدید در امر سلامت مشهود است، اظهار کرد: امید است ملت ایران با تزریق دوز سوم واکسن و رعایت پروتکل‌ها در مقابل سویه امیکرون هوشیارانه عمل کرده و تعداد اموات از این میزان نیز کمتر شده و شاهد بیمه شدن کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نرخ پایین باروری در استان مرکزی، گفت: از دولت جدید خواهشمندیم در خصوص جوانی جمعیت و افزایش ازدواج و زاد و ولد اقداماتی انجام دهند هرچند این اقدامات دارای هزینه‌هایی برای دولت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دولت موظف است با حمایت از جریانات مثبت و تشویق نخبگان ادبیات و فرهنگیان و همچنین حمایت گروه‌های مشخص در مقابل تبلیغات ضد کشور و ضد اسلام که توسط رسانه‌های خارجی در حال گسترش است ایستادگی کند.

دری نجف آبادی گفت: از دولت جدید در استان مرکزی انتظار کار عظیم در حوزه‌های فرهنگ، انقلاب و اهل بیت علیهم السلام در راستای گسترش، تعمیق، صیانت و حفاظت از فرهنگ را داریم.

وی ادامه داد: لازم است در فضای مجازی مراقب اقدامات دشمنان که دارای ظرفیت، پول و امکانات بسیاری هستند، باشیم.

خطیب نماز جمعه اراک اظهار کرد: کار، تلاش، مجاهدت، بهره برداری و سخت کوشی در امور اقتصادی موجب گسترش و بهبود اقدامات فرهنگی نیز خواهد شد.

کد خبر 5393685

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک دولت سیزدهم فرهنگ و ارشاد اسلامی آیت الله دری نجف آبادی محمد مهدی اسماعیلی افزایش جمعیت قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب عکس استانها بارش باران الی الحبیب بارش برف تشییع شهدا شهید آمار کرونا شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد

ایسنا/لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سال گذشته وعده تامین ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت محقق شد.

ارسلان مالکی شامگاه هشتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بعضی از شهرهای لرستان تأمین زمین نهضت ملی مسکن با تأخیر مواجه شده و همین موضوع باعث شده است که برای همه متقاضیانی که تائید نهایی شده نتوانیم زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز از سایت نهضت ملی مسکن در استان و بروجرد و جلسه شورای مسکن به این منظور انجام شده تا تدبیری برای تأمین و تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: در سایت مسکن ملی بروجرد زمین مورد نیاز تأمین شده و پروژه شروع شده است، در سایت مشکلاتی مانند تسهیلات وجود دارد که با حضور استاندار موضوعات مطرح می‌شود و رفع خواهد شد.

مالکی با اشاره به زمان واگذاری و اتمام کار، افزود: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است.

وی تصریح کرد: آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هم‌افزایی و مدیریت صحیح سایت مسکن ملی بروجرد تا سال آینده تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: در طرح جوانی جمعیت خودمان را مکلف می‌دانیم برای همه مشمولین زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در بروجرد هم خوشبختانه تأمین زمین مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست اما در بقیه شهرها مثل خرم‌آباد تأمین زمین طرح جوانی جمعیت تابع همان نهضت ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۵ هزار هکتار تأمین زمین انجام شده و بالغ‌بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت وعده کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین را تأمین کنیم که خوشبختانه وعده سال گذشته محقق شد امسال هم برای مشمولین زمین مورد تأمین خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز