Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:40:19 GMT

مدافع آمریکایی بارسا در فهرست خرید چلسی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۹۹۰۷

مدافع آمریکایی بارسا در فهرست خرید چلسی

باشگاه چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب سرجینیو دست، مدافع کناری بارسلونا، به این باشگاه ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با بحرانی جدی در خط دفاعی روبروست و ریس جیمز و بن چیلول، وینگ-بک‌های این تیم، در هفته‌های اخیر مصدوم شده‌اند.

پیش از این برخی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که چلسی به دنبال جذب لوکاس دینیه، مدافع کناری اورتون، است که به نظر می‌رسد جایی در ترکیب تیم رافائل بنیتز نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دیلی استار مدعی شده که مدیران این باشگاه همچنین سرجینیو دست را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود زیر نظر دارند تا اگر تصمیم‌شان برای جذب دینیه تغییر کرد، برای خرید این بازیکن اقدام کنند.

این مدافع آمریکایی مدت زمان زیادی را در پست دفاع چپ نیز بازی کرده و به همین دلیل می‌تواند در هر دو بال برای چلسی به میدان برود.

 

 

گفته می‌شود چلسی قصد دارد پیشنهاد انتقال قرضی برای جذب مدافع اورتون را به این باشگاه ارائه کند اما اورتون حاضر به فروش قرضی این بازیکن نیست و تنها در صورتی با این انتقال موافقت خواهد کرد که چلسی خواهان جذب دائمی او باشد.

نیوکاسل نیز دیگر باشگاه انگلیسی است که شرایط دینیه را زیر نظر داشته و قصد دارد پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کند.

باشگاه بارسلونا آماده است تا در صورت دریافت پیشنهادی برای خرید سرجینیو دست، این پیشنهاد را بررسی کند. این باشگاه در ثبت قرارداد فران تورس که چند روز قبل از منچسترسیتی به این تیم پیوست به مشکل خورده و باید بازیکنانی را به فروش برساند تا در سقف محدودیت پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا قرار بگیرد و موفق به استفاده از تورس در دیدارهای پیش رو شود.

چلسی سرجینو دست بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی سرجینو دست بارسلونا برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)