Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 11 بازی ادامه یافت.

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA پرداختیم.

دالاس موریکس 99-82 گلدن استیت وریرز

دالاس موریکس در روزی که پیراهن شماره 41 درک نویتسکی را برای همیشه بازنشسته کرد، میزبان گلدن استیت بود و موفق شد با نتیجه 99-82 پیروز شود. این چهارمین پیروزی پیاپی دالاس بود و این برنده شدن آنها در مسابقات اخیر باعث شده تا وضعیت بهتری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا دانچیچ با آمار 26 امتیاز، 7 ریباند و 8 اسیست بهترین بازیکن میدان بود و تیمش را در این مسابقه هدایت کرد. در تیم گلدن استیت وریرز در روزی که استفن کری عملکرد بسیار بدی داشت و از 9 پرتاب سه امتیازی خود فقط یکی را وارد سبد حریف کرد، اندرو ویگنز خوب ظاهر شد و 17 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

ایندیانا پیسرز 121-129 بروکلین نتس

بروکلین نتس که برای اولین بار در این فصل هر سه ستاره اصلی خود را در اختیار داشت در ایندیاناپلیس با پیسرز دیدار کرد و توانست با حساب 121-129 پیروز شود. این اولین حضور کایری اروینگ در این فصل از مسابقات لیگ بود و کایری نشان داد که بسیار آماده است. البته که بروکلین تنها در بازی های خارج از خانه از کایری استفاده خواهد کرد. در این مسابقه چهره شاخص میدان برای بروکلینی ها مثل همیشه کوین دورانت بود. کی دی این بازی را با آمار 39 امتیاز، 8 ریباند و 7 اسیست خاتمه داد. کایری اروینگ نیز در 32 دقیقه موفق به کسب 22 امتیاز و 4 اسیست شد. ضلع سوم مثلث خطر بروکلین یعنی جیمز هاردن نیز با 18 امتیاز، 5 ریباند و 6 اسیست به تیمش در این برد کمک کرد. در سوی مقابل تیم ایندیانا دومانتاس سابونیس 32 امتیاز، 12 ریباند و 10 اسیست ثبت کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. لنس استیونسون نیز که به تازگی به پیسرز بازگشته و قراردادی 10 روزه با این تیم دارد در این بازی غیرقابل توقف نشان داد. استینوسون از روی نیمکت 30 امتیاز آورد، جالب است که بدانید او 20 امتیاز از این 30 امتیاز خود را تنها در 5 دقیقه زمان بدست آورد. با این فرم بی نظیر لنس انتظار می رود پیسرز قراردادی تا پایان فصل با این بازیکن امضا کند.

پورتلند تریل بلیزرز 109-115 میامی هیت

میامی هیت که همچنان تعدادی زیادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد میهمان پورتلندی بود که آنها نیز در این مسابقه دیمین لیلارد و سی جی مکالم را در اختیار نداشتند. در نهایت این مسابقه با پیروزی هیت با حساب 115-109 پایان یافت. حواشی در این مسابقه حرف اول و آخر را می زد و کایل لاوری، تایلر هیرو از میامی و یوسف نورکیچ از پورتلند توسط داور مسابقه از زمین بازی اخراج شدند. در بخش آماری اما مکس استروس با 25 امتیاز، 6 ریباند و 5 اسیست بهترین بازیکن هیت بود و این تیم را در این برد رهبری کرد. عمر یورتسون، سنتر جوان میامی که اسپولسترا به تازگی از این بازیکن رونمایی کرده نیز آمار 14 امتیاز و 16 ریباند را ثبت کرد. در تیم پورتلند نیز آنفرنی سیمونز 28 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

نتایج سایر مسابقات دیترویت پیستونز 140-111 شارلوت هورنتس فیلادلفیا سونی سیکسرز 106-116 اورلاندو مجیک هیوستون راکتس 111-114 واشنگتن ویزاردز بوستون سلتیکس 99-97 سن آنتونیو اسپرز تورنتو رپترز 111-117 میلواکی باکس اوکلاهاماسیتی تاندر 98-90 مینسوتا تیمبرولوز دنور ناگتس 115-109 یوتا جز آتلانتا هاوکس 102-108 ساکرامنتو کینگز

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه! خودش منتشر کرد کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی اسماعیل حلالی: الان که وزیر هم نیست و به آرامش رسیده اند چرا کمتر از پرسپولیس امتیاز گرفتند؟ شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! زمان خداحافظی کارلوس کی روش از دنیای مربیگری اعلام شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند