Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:47:50 GMT

جایزه گرمی ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۰۲۱۶

جایزه گرمی ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از سی.ان.ان، آکادمی رکوردینگ، برگزار کننده جایزه گرمی، روز چهارشنبه (۵ ژانویه، ۱۵ دی‌ماه) پس از افزایش موارد ابتلا به اُمیکرون (جهش جدید ویروس کرونا)، در سراسر آمریکا، تعویق جایزه گرمی ۲۰۲۲ را تایید کرد.

این جایزه پیش از این قرار بود در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ماه) در لس آنجلس برگزار شود، اما برگزاری آن برای مدتی نامعلوم به تعویق افتاده و هنوز تاریخ جدیدی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم گرمی سال گذشته نیز به دلیل شیوع کووید-۱۹، ۶هفته به تعویق افتاد.

در بیانیه مشترک آکادمی رکوردینگ با CBS شبکه تلویزیونی صاحب امتیاز پخش جایزه، آمده است: پس از بررسی و تحلیل دقیق با مقامات شهری و ایالتی، کارشناسان بهداشت، جامعه هنرمندان و همکاران ما، شصت و چهارمین دوره جوایز سالانه گرمی را به تعویق افتاد.

این بیانیه تاکید می‌کند: اولویت اصلی ما، حفظ سلامت و ایمنی اعضای جامعه موسیقی، مخاطبان حضوری و صدها نفری است که خستگی ناپذیر برای برگزاری این مراسم کار می کنند. با توجه به عدم قطعیت اطلاعات درباره سویه امیکرون، برگزاری مراسم در ۳۱ ژانویه خطرات زیادی را در بر دارد. مشتاقانه منتظر برگزاری بزرگترین جشن موسیقی در روزهای آینده و در تاریخی هستیم که به زودی اعلام خواهد شد.

آکادمی رکوردینگ، در نوامبر ۲۰۲۱ فهرست نامزدهای گرمی ۲۰۲۲ را اعلام کرده بود. 

به گزارش ایرنا، جایزه گرمی (Grammy Awards) که به جایزه گرامافون هم شهرت دارد توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط طراحی شده است. مراسم اهدای جوایز گرمی از سال ۱۹۵۸ میلادی آغاز شد و در بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، مهم ترین به حساب می‌آید. این مراسم بزرگ اهدای جوایز، سالانه برگزار می‌شود که در آن هنرمندان محبوب و ممتاز به اجرای موسیقی می‌پردازند. 

مراسم جایزه گرمی دارای چهار جایزه اصلی است که عبارتند از: جایزه‌ گرمی آلبوم برجسته منتخب سال، جایزه‌ گرمی بهترین ضبط منتخب سال، جایزه‌ ‌گرمی ترانه‌ محبوب منتخب سال، جایزه‌ گرمی بهترین هنرمند جدید.

علاوه بر این چهار دسته، جوایز ویژه‌ای نیز در مراسم گرمی اهدا می‌شود که پنج نوع هستند. این جایزه‌ها عبارتند از:  جایزه اسطوره مراسم گرمی، جایزه یک عمر دستاورد هنری مراسم گرمی، جایزه امنا مراسم گرمی، جایزه تالار مشاهیر گرمی، آخرین جایزه نیز MusiCares Person of the Year نام دارد.

برچسب‌ها جایزه گرمی جشنواره موسيقی موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جایزه گرمی جشنواره موسيقی موسیقی جایزه گرمی جشنواره موسيقی موسیقی جایزه گرمی مراسم گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اونتادور SVJ ؛ این لامبورگینی طبیعت گرمی دارد! (فیلم و عکس)
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق