Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم هوادار گفت: در بازی ذوب آهن جواد به من پاس گل داد و من هم در بازی تراکتور چند موقعیت برای او ساختم خداراشکر رفاقت خوبی داریم من و جواد و ترکیب گل سازی هستیم.

امیرحسین خدامرادی بازیکن جوان تیم هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عملکردشان مقابل تیم نساجی مازندران گفت: موقعیت های زیادی داشتیم مقابل تیم خوب نساج مازندران و امید گل‌مان هم زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ‌ محمد جواد که موقعیت صد در صد بود به تیرک خورد. فکر می‌کنم اگر توپ‌هایمان گل می‌شدند و با بدشانسی مواجه نمی‌شدیم موقعیت خیلی بهتری در جدول لیگ برتر داشتیم.

وینگر تیم هوادار درباره عملکرشان در هفته‎‌های اخیر بیان کرد: ما دو بازی آخرمان مقابل تیم های فجرسپاسی و نساجی نتیجه تساوی کسب کردیم و به دو امتیاز رضایت دادیم اما باید بگویم بازی مقابل فجر سپاسی در شیراز خیلی نتوانستیم مانند بازی های قبل ظاهر شویم به دلیل زمین بازی که واقعا شرایط بدی داشت و مناسب بازی فوتبال نبود و فقط مراقبت بودیم که مصدوم نشویم! این موضوع باعث شد تیم‌مان تحت فشار قرار بگیرد اما با این شرایط خدا راشکر نتیجه در خور و بازی با کیفیتی را ارائه دادیم. 

خدامرادی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازی مقابل نساجی هم به راحتی می‌توانستیم با اختلاف ۳ گل پیروز میدان شویم و ۳ امتیاز را کسب کنیم اما بدشانسی ما و خوش شانسی تیم حریف مانع شد. نتیجه تساوی بد نبود اما ما به دنبال پیروزی و کسب امتیاز کامل هستیم.

او در واکنش به عملکرد تیمش در ادامه فصل تصریح کرد: عملکردمان تاکنون خوب بوده اما هدف ما کسب جایگاه و رتبه بهتر است. شرایط تیم‌مان خیلی خوب است. در بین تیم های حاظر در لیگ برتر کمترین دریافت گل را داشته‌ایم و روند صعودی و رو به جلویی داشته‌ایم. نیم فصل دوم بازی ها سخت تر خواهد شد و همانطور امتیاز گرفتن، اما ما نسبت به بازیکن‌های که داریم توانایی گرفتن نتایج و امتیازات بیشتری را داریم و قطعا با تلاش تمام بچه‌ها و زحمات مربی خوبمان آقای عنایتی و درایت کادر فنی به این مهم دست پیدا می‌کنیم. نسبت به قبل تیم‌مان با کیفیت تر و با تجربه تر هست و مطمئنا پتانسیل کسب امتیاز مقابل تیم های بزرگ و خوب حاظر در لیگ برتر که با کمترین اختلاف نتیجه را واگذار کردیم مانند فولاد و سپاهان، می‌ توانیم مقابلشان به پیروزی و کسب امتیاز برسیم.

بازیکن تیم هوادار در واکنش به تجربه کار با رضا عنایتی گفت: من امسال به صورت قرضی از استقلال به تیم هوادار ملحق شدم و باید بگویم شرایط عالی است خدا را شاکرم که کنار مربی خوب و بزرگی همچون آقا رضا کار می‌کنم و افتخار شاگردی‌شان را دارم. ایشان به جوان های هم سن من اعتقاد دارند و میدان می‌دهند. من و محمد جواد جزو بازیکنان جوان تیم هستیم و فوق العاده ظاهر شده و خیلی شرایط خوبی هم در تیم دارد و هم در بازیکنان لیگ برتر که فکر می‌کنم حمایت و نگاه آقا رضا خیلی تاثیر گذار بوده است. 

او در ادامه درباره ارتباط صمیمی و رفاقت با محمد جواد بیان کرد: بله، البته این صمیمیت و رفاقت در همه‌ی تیم ما حاکم و موجب آرامش تیم شده اما من و محمد جواد رفاقت صمیمی داریم و هر زمان فوتبال هم با هم بازی می‌کنیم، فهم خوبی از بازی همدیگر داریم و می‌توانیم به هم کمک کنیم. فکر می‌کنم تایم های که با هم بازی می‌کنیم موقعیت های زیادی برای هم ایجاد می‌کنیم. در بازی ذوب آهن جواد به من پاس گل داد و من هم در بازی تراکتور چند موقعیت برای او ساختم خداراشکر رفاقت خوبی داریم من و جواد و ترکیب گل سازی هستیم.

وینگر تیم هوادارا در واکنش به پیش بینی بازی بعد تیمش مقابل گل گهر گفت: خب باید بگویم تیم گل گهر تیم خوب، باکیفیت و شاید سخت ترین بازی نیم فصل اولمان باشد چراکه  نسبت به امتیازی که از آنها کم کرده‌اند می‌آیند که خودشان را برگردانند به لیگ  و همانطور که می‌دانید تیم پر مهره‌ای هست و اگر امتیازشان کسر نمی‌شد شاید یا اول بودند و یا دوم و در زمین آنها در سیرجان سخت تر خواهد بود. ما تمریناتمان را انجام می‌دهیم و مانند  همه‌ی بازیها که برای کسب امتیاز رفتیم سعی می‌کنیم بتوانیم از آنها امتیاز بگیریم. مقابل پرسپولیس هم اینکار را کردیم و با بد شانسی تساوی کردیم. تیم‌مان پتانسل پیروزی را داریم امیدوارم بتوانیم دست پر برگردیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هوادار رضا عنایتی گل گهر رضا عنایتی گل گهر محمد جواد محمدی هوادار کسب امتیاز تیم هوادار محمد جواد مقابل تیم لیگ برتر تیم مان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی به‌مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف سه بازیکن جدید پرسپولیس هستند که با اضافه شدن به اسکواد سرخ‌ها تأثیر زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته‌اند. پرسپولیس می‌تواند برای جبران شکست لیگ مقابل آلومینیوم، امیدوار به درخشش این ستاره‌ها در اراک باشد. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند هم دیگر مصدومان پرسپولیس هستند که هر دوی آن‌ها در بازی با آلومینیوم غیبت خواهند داشت.

آخرین فرصت طلایی گلر جوان برای رقابت با بیرو

علیرضا بیرانوند با وجود اینکه گچ دست خود را باز کرده اما به‌طور کامل آماده حضور در بازی نیست و نیاز به تمرینات بیشتری دارد. امیررضا رفیعی، دروازه‌بان دوم پرسپولیس، در غیاب بیرانوند فرصتی طلایی برای اثبات خود پیدا کرد و با عملکردی درخشان، توانست چهار کلین‌شیت در چهار بازی کسب کند. این عملکرد خوب، نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس به جدول رده‌بندی داشت.

عملکرد رفیعی در دوران مصدومیت علیرضا بیرانوند نشان داد که او رقیبی سرسخت برای گلر اول سرخ‌پوشان خواهد بود و گوهری نیز که در آلومینیو اراک به فرم ایده‌آلی رسیده، منتظر فرصتی برای اثبات خود در پرسپولیس است و بدون‌شک، درخشش هرکدام از این دروازه‌بان‌ها می‌تواند در سرنوشت پرسپولیس در ادامه فصل تأثیرگذار باشد.

مدافعان اصلی به‌خط برای مهار مهاجمان گربه‌سیاه

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی لیگ برتری قابل اجراست و برای بازی مقابل آلومینیوم مشکلی نخواهد داشت، از این رو دانیال و عبدالکریم حسن دفاع‌های راست و چپ پرسپولیس مقابل تیم اراکی خواهند بود.

باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان، وحدت در تلاش است خود را برای حضور در این بازی آماده کند. وحدت حنانوف که در جریان بازی تیم ملی تاجیکستان و عربستان در فیفا دی اخیر مصدوم شده بود بعد از چند هفته دوری از تمرینات، روز گذشته توانست مجوز شرکت در تمرینات گروهی سرخپوشان را بگیرد.

تغییرات نامحسوس اوسمار در کمربند میانی سرخ‌ها

مسعود ریگی و سروش رفیعی میانه‌میدان را در اختیار خواهند داشت. مهدی ترابی و اوستون اورونوف جلوتر از آن‌ها وظیفه ایجاد موقعیت و تغذیه مهاجمان را بر عهده می‌گیرند. اورونوف که در بازی اخیر دو تیم غایب بود، برای این بازی یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های ترکیب اوسمار به شمار می‌رود. سعید صادقی هافبک فیکس و مورد اعتماد یحیی گل محمدی در دوران سرمربیگری اوسمار ویرا، تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

در شکست پرسپولیس در اراک نیز سعید صادقی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما حالا در جام حذفی ستاره‌ای به میدان می‌رود که محبوب هواداران شده است. اوستون اورونوف خرید جدید پرسپولیس با دریبل‌های ویرانگر خود نه تنها سعید صادقی را نیمکت نشین کرده بلکه دل طرفداران پرسپولیس را به دست آورده است.

در چند بازی اخیر پرسپولیس که با پیروزی و نتایج خوب همراه بوده، سروش رفیعی به عنوان هافبک مکمل مسعود ریگی بازی کرده و سنیا اسدبیگی نیز از مدار تفکرات تاکتیکی اوسمار ویرا خارج شده است. امید عالیشاه هم به عنوان مهاجم سایه و بازیکن آزاد بازی می‌کرد که با توجه به مصدومیت کاپیتان، وحید امیری در اراک به زمین خواهد رفت.

آل‌کثیر سلاح پرسپولیس برای صعود

عیسی آل‌کثیر که در بازی قبلی سرخپوشان مقابل نفت موفق به گلزنی شد، در این بازی نیز در ترکیب قرار می‌گیرد. معمای اصلی اوسمار برای انتخاب جایگزین عالیشاه است؛ وی در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی با نفت با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد و این بازی را نیز از دست داد.

به این ترتیب وحید امیری محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی اوست. آل‌کثیر که در هفته‌های گذشته گل‌های حساسی برای پرسپولیس به ثمر رسانده یکی از امیدهای اصلی اوسمار ویرا برای حذف آلومینیوم اراک است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 748014

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون