Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید علی حسینی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی باشت گفت: باحضور اقشار مختلف مردم، معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی وشهادت حضرت فاطمه زهرا (س) محفل انس با قرآن درمسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این محفل نورانی باحضور قاریان برجسته شهرستانی و قاری ممتاز کشوری علیرضا مسیح پور برگزار شد.

حسینی گفن: نمایشگاه کتاب، جلوه‌های عکس معنویت، جشنواره‌های نقاشی، خوشنویسی وعکاسی از جمله برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی بود.

جان محمد خوب پور معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم گفت: در این ایام محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور درشهرستان‌های بهمئی، باشت و چرام برگزار شد.

او با بیان اینکه محفل انس با قرآن به زودی در شهرستان لنده نیز برگزار می‌شود گفت: برنامه‌های فرهنگی در مناطق مختلف استان، اجرا و یا در حال اجرا است.

خوب پور از برپایی جشنواره اذان در شهرستان لنده خبرداد و اضافه کرد: در این جشنواره ۹ تن در رشته اذان از شهرستان‌های لنده، چرام، کهگیلویه و دنا عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم محفل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند