Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با پیوستن عموم مردم به کمپین "سانسور حاج قاسم را متوقف کنید"، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری از جمله وزیر امور اقتصاد و دارایی و فرمانده انتظامی تهران بزرگ سانسور نام و عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی را محکوم کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فرهنگسرای رسانه با مشارکت خبرگزاری تسنیم، کمپین "سانسور حاج قاسم را متوقف کنید" را راه‌اندازی کرده و حذف نام و عکس شهید سلیمانی از شبکه‌های اجتماعی مجازی به ویژه اینستاگرام را محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کمپین از مردم خواسته شده است که با هشتگ «#سانسور_حاج_قاسم_ را متوقف_کنید» در صفحات مجازی خود نسبت به این اقدام خصمانه شبکه‌های مجازی واکنش نشان دهند.

امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مراسم تشییع پیکر پاک 150 شهید گمنام، خیل زیادی از علاقه‌مندان به سردار دل‌ها به این کمپین پیوسته و این اقدام شبکه‌های مجازی خارجی را محکوم کردند.

در کنار استقبال خوب عموم مردم، اهالی فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به سردار سلیمانی از این کمپین، چه در فضای مجازی و چه در مراسم تشییع شهدای گمنام، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری نیز ضمن اعلام حضور خود در این کمپین اقدامات شبکه‌های مجازی خارجی در سانسور اسم و عکس سردار سلیمانی را محکوم کردند.

چهره‌های شاخصی از جمله سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی به این کمپین پیوسته و هرگونه سانسور اسم و عکس سردار سلیمانی در فضای مجازی را محکوم کردند.

هم‌چنین پیش از این نیز حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه و ... نیز حضور خود را در این پویش اعلام کردند.

براساس این گزارش، این کمپین تا حصول نتیجه و برطرف شدن اقدام خصمانه شبکه‌های اجتماعی مجازی مبنی بر حذف اسم و عکس سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند بدان بپیوندند.

فعالیت کمپین «سانسور حاج قاسم را متوقف کنید» در مراسم تشییع شهدا از دانشگاه تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار سلیمانی سانسور حاج قاسم را متوقف کنید عکس سردار سلیمانی محکوم کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر