Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، سید راشد جزایری، امروز گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همچنان یک‌هزار و ۷۵۹ نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ٢٠٩ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

جزایری خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵٨ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ٣٢ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم اکنون ٧ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، توصیه کرد: یکی از ساده‌ترین، عملی‌ترین و مؤثرترین راه مقابله کرونا استفاده همگانی از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

 کماکان ۹ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهارداشت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان بروجن در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردل، بن، سامان، فارسان، شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، کیار و خانمیرزا در وضعیت آبی هستند.

وی افزود: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شروع موج ششم بیماری کرونا، تهدید جدی سلامتی و جان خود و عزیزانمان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری