Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - با اینکه در بازار محصولات فناوری محور هیچ کمبودی برای زنگ در‌های متصل به اپلیکیشن و مجهز به دوربین وجود ندارد، اما اکنون یک زنگ دیگر نیز به این بازار اضافه شده است.

به نقل از انگجت، این زنگ ویدیویی از سوی شرکت اینترنت اشیا Wemo، یکی از شرکت‌های تابعه Belkin International ارائه شده است و از امروز برای سفارش در دسترس است و هزینه آن برای گزینه نصب خودکار ۲۵۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دارندگان گوشی‌های اندرویدی باید توجه داشته باشند که زنگ در Wemo منحصراً با HomeKit Secure Video اپل کار میکند و از طریق برنامه Home در iPad، iPhone و Mac مدیریت میشود. این سیستم به یک iCloud و یک هوم پاد، اپل تیوی یا آیپد نیاز دارد که به عنوان یک هاب ایجاد شده باشد.

زنگ در ویدیوی هوشمند Wemo دارای میدان دید ۱۷۸ درجه، دوربین ۴ مگاپیکسلی و حساسیت به نور کم برای ضبط در شب است. از آنجایی که این زنگ به HomeKit متصل میشود، زنگ در Wemo میتواند بازدیدکنندگان خاص را با استفاده از نرمافزار تشخیص چهره اپل شناسایی کند. همچنین همه ضبط‌ها به طور ایمن در برنامه Home ذخیره میشوند.

زنگ Wemo سومین دستگاه در مجموعه خود است که از HomeKit و اکوسیستم اپل استفاده می‌کند و منحصراً با iOS و iPadOS کار می‌کند. Wemo Stage و Smart Plug نیز از قبل به HomeKit متکی هستند.

بیشتربخوانید

رقابت ال جی و اپل بر سر تولید گوشی‌های تاشو و نمایشگرهای اقتصادی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری نوین فناوری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز صبح با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه و حسن بختیار، رئیس فعلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه در این مراسم گفت: در مدت دو سال و ۴ ماه که مسئولیت ریاست این دانشگاه را به عهده داشته ام، معاون آموزشی وزارت بهداشت همیشه به عنوان پشتیبان، همراه و پیشرو کنار من بوده اند و همیشه به من یادآوری کرده اند که در این دانشگاه هوشمند به عنوان یک دانشگاه مستقل باید مسئله هوش مصنوعی را به عنوان یک ایده بزرگ و برگ برنده را برای وزارت بهداشت رقم بزنیم.

وی افزود: من در کنار ایشان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را شناختم و اهداف دانشگاه را با همکاری جلو برده ایم، برنامه ۴ ساله عملیاتی را در دوران کاری ام طرح ریزی کردم که در سال اول در بخش ترویج برنامه ها به خوبی پیش رفت و می توانم با اطمینان اعلام کنم که ۹۰ درصد برنامه ها در این بخش انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله کنگره کیش، سمینارهای مختلف در موضوعات متعدد در دانشگاه ها رقم خورد.

وی افزود: در سال دوم حوزه زیر ساخت و نیروی انسانی نیز عملیاتی شد که دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین دانشگاه علوم پزشکی بود که در خاورمیانه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز گرفت.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: ۷ محور را دنبال کرده ایم که به اطمینان می توانم بگویم در این مدت هنوز در این حوزه این ۷ محور دنبال نشده است.

خجسته گفت: آرزو دارم که با حضور رئیس جدید این دانشگاه به هدف و ایده باقری فرد که همان تثبیت هوش مصنوعی و برگ برنده عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ۴ ساله است برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است