Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در روستای بساط بیگی بخش کونانی کوهدشت سه نفر کشته و زیر آوار ناشی از آن محبوس شدند.

به گزارش برنا؛ صام رضایی مدیرعامل هلال احمر لرستان گفت: براثر انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در روستای بساط بیگی بخش کونانی کوهدشت سه نفر کشته و زیر آوار ناشی از آن محبوس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲ تیم از امدادگران هلال احمر به محل حادثه اعزام و عملیات آواربرداری در حال انجام است.

گفتنی است؛ اول دی ماه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر تبریز موجب تخریب چهار ساختمان شد. همچنین در ۱۰ دی ماه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شهر اهواز مصدومیت ۶ نفر از شهروندان را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر گاز هلال احمر انفجار گاز انفجار گاز در لرستان انفجار گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد