Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیکر پاک این شهید از میدان‌نماز با حضور مردم شهیدپرور شهرستان محلات تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
 آیین شبی با شهید همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شامگاه چهارشنبه‌ در سالن ۹ دی کوی رسالت محلات برگزار شد.

آیین "وداع با شهید" نیز روز جاری در مسجدالقائم(عج) این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرباز رشید اسلام شهید «مجید سرلک» جمعی گردان چهارم آموزشی مرکز رزم مقدماتی مالک اشتر ارومیه، در راه کسب آموزش های مقدماتی سربازی پس از روزها تلاش و مجاهدت در دفاع از وطن و در حین مأموریت در اردوگاه شهید داور پور ارومیه به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.
محلات ۲۲۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها استان مرکزی سرباز شهید محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سرباز شهید استان مرکزی سرباز شهید محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد

ایسنا/یزد همزمان با آغازهفته بزرگداشت مقام معلم و شهادت استاد شهید مطهری، زنگ سپاس معلم در تمامی مدارس شهرستان بهاباد و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی این شهرستان نواخته شد.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد در این مراسم ضمن تبریک روزمعلم و گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری، با تاکید بر این که معلمی یک کار سخت و پر اهمیت است، افزود: معلمان اصلی‌ترین ارکان تعلیم و تربیت هستند.

وی تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم، تکریم از تمامی راهبران و بزرگمردان و زنان نستوه است که تار و پود وجودشان از خدمت آگاهانه و روشنایی بخش سرشار است.

تیموری اضافه کرد: امروزه بیشتر از قبل رسالت معلمان و سیاست‌گذاران امور فرهنگی و آموزش بیش از پیش در هویت بخشی، همبستگی ملی و ترویج مشارکت عمومی برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر احساس می‌شود.

«علیرضا قطب الدینی» رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن آغاز هفته معلم و شهادت استاد شهید مطهری، افزود: معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‏دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان‌ها ثبت می‌‏کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین‌‏انداز می‏‌گرداند.

وی بیان کرد: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از امروز سه‌شنبه در همه مدارس شهرستان بهاباد، با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی بهاباد با حضور مسئولان آغاز شد.

قطب الدینی با اشاره به جایگاه و رسالت معلم بر لزوم تبیین و تفسیر بیانات رهبری درباره معلمان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌سازد و برای دستیابی به توسعه متوازن باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

این مسئول با بیان این که معلمان معبر رنگ الهی و نور علم و دانش در جامعه هستند، افزود: جایگاه بلند فرهنگیان که سرشار از معرفت و دانایی هستند بر هیچ کس پوشیده نیست و همه اقشار جامعه در هر پست و مقامی به بزرگی جایگاه معلمان اذعان دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم