Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: مقبره شهید گمنام در شبکه آفتاب به قرارگاه رسانه‌ای تولیدات فاخر تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، داریوش دبیقی ظهر امروز در آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به حضور پیکر مطهر شهید گمنام در اراک اظهار داشت: به روح بلند امام راحل، آفتاب بلند جهان اسلام و ایران اسلامی، به روح بلند شهدای امنیت، مدافع حرم و انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و به این شهید گمنام که به ما در مجموعه صداوسیما افتخار میزبانی داده خوشامد می‌گوییم و امروز بار دیگر عطر شهادت با حضور این شهید گمنام در استان مرکزی پیچیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز استان مرکزی میزبان عزیزی است که پس از سال‌ها دوری و غربت به کشور بازگشته تا بار دیگر جوانمردی، ایثار و ولایت‌مداری را به ما بیاموزد، امروز 7100 شهید استان میزبان این شهید بی نشان هستند و خانواده شهدا بار دیگر عطر فرزندان شهید خود را استشمام کردند و امروز همکاران صداوسیما پس از 10 سال پیگیری برای میزبانی از شهید گمنام افتخار خادمی شهید گمنام هستند.

دبیقی تصریح کرد: صدا و سیمای استان مرکزی از جمله استانی بیشترین فرزند شهید بالغ بر 10 فرزند شهید و 30 همکار از خانواده ایثارگران مشغول به کار دارد و همه ما در مجموعه صداوسیمای استان مرکزی برای میزبانی شهید لحظه شماری می‌کردیم که این توفیق امروز اتفاق افتاد.

مدیرکل صدا و سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی ادامه داد: این گلزار و المان شهید تنها یک گلزار نیست بلکه یک قرارگاه خواهد بود که از این پایگاه رسانه‌ای سالانه تولیدکننده محتواهای انقلابی، اسلامی، ارزشی با حداقل500 هزار مخاطب شبکه آفتاب از جوار این شهید منتشر خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از طرف خود و ریاست و تمام خانواده بزرگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از همه مردم که امروز حضوری پرشور دارند تقدیر و تشکر می‌کنم که با حضور گرم خود این شهید والامقام را بدرقه کردید.

انتهای پیام/711/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمای استان مرکزی شهید گمنام صدا و سیمای شبکه آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، بیست و دوم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و یکم می‌سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۳ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه است.
اذان صبح فردا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۶ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۲ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر