Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@23:30:55 GMT

الکاظمی برای دیدار با مقتدی صدر به نجف رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۰۸۰۶

الکاظمی برای دیدار با مقتدی صدر به نجف رفت

به گزارش بغداد الیوم، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق امروز به نجف اشرف رفت تا با تعدادی از مسئولان استان دیدار کند.

اولین خبرها حاکی است که پس از ورود به نجف، با «لؤی الیاسری» استاندار نجف و «هاشم الکرعاوی» معاون استاندار دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در همین ارتباط، پایگاه عراقی «شفق نیوز» گزارش داد که این سفر دو روزه پس از موافقت الکاظمی با استعفای «لؤی الیاسری» استاندار نجف و تعیین «هاشم الکرعاوی» معاون اول استاندار به جای او، انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبرها حاکی است که لوی الیاسری تحت فشارهای خارج از دولت، اواسط دی ماه مجبور به استعفا شده بود که گویا الکاظمی دو روز پیش استعفای او را پذیرفته است.

در عین حال خبرنگار السومریه نیوز  گفته که این سفر الکاظمی با هدف دیدار با سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق صورت گرفته است و به احتمال قوی دو طرف امروز در الحنانه با یکدیگر دیدار کنند.

311311

کد خبر 1589896

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مقتدی صدر مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده