Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:51:39 GMT

۲ محور روستایی در شهرستان نهبندان مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۰۹۹۴

۲ محور روستایی در شهرستان نهبندان مسدود است

سرهنگ علیرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش راهداری و پلیس برای بازگشایی این ۲ محور ادامه دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بارش باران و برف در اکثر محورهای استان قطع شده اما به دلیل بارش برف در عصر امروز در برخی محورها از جمله راه‌های شهرستان نهبندان و سربیشه، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند و رعایت فاصله طولی مناسب با وسایل نقلیه جلویی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز قرار بود پیکر ۲ شهید گمنام در روستای چاهداشی نهبندان تدفین شوند که به دلیل بارندگی شدید و مسدود شدن محور روستای میغان به روستای چاهداشی این مراسم به فردا موکول شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم صبح امروز درباره بارش برف، باران رگباری و وقوع سرما و یخبندان در استان هشدار داد.

سید ابوالحسن میرجلیلی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته در مناطق کوهپایه‌ای شهرستان‌های شمالی استان شروع شده و در برخی مناطق بارش برف تا شب قبل به حدود ۲۰ سانتی‌متر رسید، اضافه کرد: با توجه به اینکه بارش باران و برف تا صبح روز جمعه در استان ادامه دارد، قطعا این بارش برف با کاهش محسوس دما در استان همراه است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا نهبندان بارش باران سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا نهبندان بارش باران پلیس راهور ناجا نهبندان بارش باران سیل بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد نصیرایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز محور مذکور اصلاح شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: امیدواریم این پروژه در کاهش تصادفات موثر باشد.

نصیرایی با تاکید بر اینکه نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 6092061

دیگر خبرها

  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند