Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:58:45 GMT

رئیس مجلس به عیادت آیت الله محمد فقیه در نی ریز رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۱۰۸۹

رئیس مجلس به عیادت آیت الله محمد فقیه در نی ریز رفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف عصر پنجشنبه که برای شرکت در ۲ یادواره شهدا به استان فارس سفر کرده با حضور در بیت آیت الله محمد فقیه نماینده امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای در شهرستان نی‌ریز از سال ۱۳۵۸ تاکنون از ایشان عیادت کرد.

در جریان عیادت رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریز ضمن خیر مقدم به رئیس قوه مقننه گفت: این منطقه با وجود دارا بودن معادن متعدد و کارخانه فولاد توسعه کافی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نبود بیمارستان، خطر فرونشست زمین، کمبود آب و لزوم اصلاح الگوی کشت کشاورزی با توجه به شرایط جدید اقلیمی از مسائل منطقه نی ریز است.

کد خبر 5393802

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف شهرستان نی ریز قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی عکس استانها سیلاب تشییع شهدا شهید بارش باران شهید گمنام ایام فاطمیه بارش برف آمار کرونا نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود