Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در دیرالزور از حمله به پایگاه آمریکا در بزرگترین میدان گازی شرق سوریه با چهار راکت خبر داد.

خبرگزاری میزان -  همزمان با گزارش رسانه‌های عراقی و سوری درباره تشدید حملات علیه پایگاه‌های آمریکا، منابع خبری گزارش دادند که پایگاه آمریکا در شرق سوریه مجددا هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از برخی منابع محلی سوریه، پایگاه آمریکا واقع در بزرگترین میدان گازی شرق سوریه صبح امروز هدف حمله قرار گرفت.
براساس این گزارش، به پایگاه غیرقانونی آمریکا با چهار راکت حمله شده است که صدای آن در مناطق مجاور به گوش رسیده؛ اما تاکنون اطلاعات دقیقی درباره میزان خسارت‌های وارده به پایگاه آمریکا در دست نیست.

طبق اعلام منابع محلی پس از حمله به پایگاه آمریکا، نیرو‌های این کشور در منطقه به حالت آماده باش در آمدند و در اطراف پایگاه مستقر شدند و از سوی دیگر همزمان با آماده‌باش نظامیان آمریکایی، بالگرد‌ها و پرنده‌های جنگی در آسمان منطقه به پرواز درآمده‌اند که این باعث وحشت اهالی روستا‌ها و مناطق اطراف میدان گازی کونیکو شده است؛ به‌ویژه آنکه جنگنده‌های آمریکایی با سرعت زیاد و در ارتفاع پایین پرواز می‌کرده‌اند و این باعث شکسته شدن دیوار صوتی شده است.

وبگاه خبری گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- نیز در گزارشی به این مسئله اشاره و اعلا کرد: در نزدیکی پایگاه ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» صدای چند انفجار به گوش رسیده است.

بیشتر بخوانید: مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات سوریه سوریه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات سوریه سوریه پایگاه آمریکا میدان گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل