Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرین دشت به خبرنگار مهر گفت: چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه شهرستان زرین دشت با همت بسیجیان و گروههای جهادی همزمان با شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با تهیه ۷۰۰ بسته مواد غذایی به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان توزیع می شود.

سرهنگ سجاد راحت طلب افزود: اقلام موجود در این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات و مرغ بود که تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این بسته های معیشتی با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان تهیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرین دشت ایام فاطمیه وسالگرد شهادت سردار دلها را فرصتی مناسب برای این مهم دانست و یادآور شد: کمک به نیازمندان و محرومین با نام حضرت زهرا و سردار شهید سلیمانی خود راهی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و دینی است.

کد خبر 5393804

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان زرین دشت کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی عکس استانها سیلاب تشییع شهدا شهید بارش باران شهید گمنام ایام فاطمیه بارش برف آمار کرونا زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر

در دور برگشت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول گلبال نابینایان و کم بینایان کشور ۷ تیم و به مدت ۵ روز در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی آموزشی شهید محمدتقی عظیمی باهم روبرو می‌شوند.

در دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ دسته یک گلبال کشور تیم‌های درنا مازندران، نور یاران آمل، هیات نابینایان ساوه، انجمن نابینایان سبزوار، بیمه ایران شرکت اندیشه زرین اردبیل، فرهیختگان ارومیه و شرکت مناطق نفت خیز جنوب حضور دارند.

در دور رفت مسابقات که اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در بابلسر برگزارشد، اندیشه زرین اردبیل اول قهرمان شد.

درنا مازندران نایب قهرمان شد و مناطق نفت خیز جنوب در جایگاه سوم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر