Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با بسته ویژه خبری در شانزدهمین روز دی ماه همراه باشید تا مروری بر اتفاقات مهم روز جهان ورزش داشته باشیم.

منتقد صریح ترامپ، رییس فدراسیون فوتبال آمریکا را به «زن‌ستیزی» متهم کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و منتقد شماره یک «دونالد ترامپ»، رییس اسبق فدراسیون فوتبال این کشور را نیز به «زن‌ستیزی» متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این خبر اینجا قابل مشاهده است.

انتقال ستاره منچسترسیتی به زندان فوق امنیتی در انگلیس

ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی که به فساد اخلاقی محکوم شده بود، با فرا رسیدن زمان اجرای حکمش به یک زندان فوق امنیتی منتقل شد. این خبر را اینجا می‌خوانید.

رونمایی از رقبای ایران در مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا

حریفان تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ مشخص شدند. این خبر را اینجا مشاهده می‌کنید.

خداحافظی کی‌روش از دنیای مربیگری

سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی مصر قصد دارد پس از اتمام دوران حضورش در مصر، از دنیای مربیگری خداحافظی کند. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

ساعی: فصل همدلی و وفاق در تکواندو فرا رسیده است

رییس جدید فدراسیون تکواندو گفت: فصل همدلی و وفاق برای ساختن آینده ای روشن و بازگشت به روزهای اوج در فضای دوستانه و به دور از هر گونه بی اخلاقی فرا رسیده است. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

دی‌ماریا تازه‌ترین قربانی کرونا در فوتبال اروپا

ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل تست مثبت کرونایش نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر لیون همراهی کند. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

AFC: قاره کهن بی‌صبرانه منتظر دومین پوشکاش متوالی آسیا است

کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) در گزارشی نامزدی «مهدی طارمی» را برای فتح جایزه پوشکاش فیفا بازتاب داد. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

یورش کرونا به اردوی سیتیزن‌ها؛ گواردیولا هم مبتلا شد

۲۱ عضو باشگاه منچسترسیتی به کرونا مبتلا شدند که سرمربی مطرح آنها یکی از این نفرات بود. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

عزیزی خادم: مشکل طارمی حاد نبود/حرمت‌ها باید حفظ شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل مهدی طارمی برای بازگشت به تیم ملی ایران حاد نبود و امیدوارم در اردوی بعدی شاهد حضور او باشیم. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

جوایز THE BEST؛ نبرد گواردیولا، مانچینی و توخل برای عنوان بهترین سرمربی سال

 فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) فهرست سه نامزد نهایی بخش بهترین سرمربی سال ۲۰۲۱ را در دو بخش زنان و مردان اعلام کرد. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی ایران فدراسیون تکواندو کرونا فیفا مهدی طارمی ترامپ تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی فوتسال ایران دونالد ترامپ فدراسیون تکواندو فیفا کرونا مهدی طارمی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • ماه صورتی در آسمان امشب را ببینید
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • امشب پنجم اردیبهشت، ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس