Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:35:43 GMT

بزرگترین مسئله استان فارس بحران آب است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۱۵۸۸

بزرگترین مسئله استان فارس بحران آب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در  جریان سفر قالیباف به شهرستان نیریز با تشریح وضعیت استان، فارس را یکی از مهمترین استان های کشور در تنوع محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و آب و هوایی برشمرد و گفت: بزرگترین بحرانی که در استان فارس با آن مواجه هستیم، بحران آب است که فارس حدود ۱۰ سال با خشکسالی روبه رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس افزود: حفر چاه های غیرمجاز، مصرف بی رویه آب و بیرون رفت آب از استان از مهمترین عوامل خشکسالی است که ایمانیه به آن اشاره داشت‌ و خواستار توجه ویژه به آن شد.

ایمانیه با اشاره به وضعیت بیمارستان های خصوصی و دانشگاهی در استان گفت: در شهرستان های ما به جز شیراز هیچ بیمارستان خصوصی وجود ندارد و تنها ۱۰ درصد مردم توان بهره مندی از بیمارستان های خصوصی را دارند.

استاندار فارس خواستار کمک به بیمارستان های خصوصی و دانشگاهی در استان شد و اظهار داشت: نیاز به پزشکان متخصص در تمامی بیمارستان های استان و ثابت ماندن آنها از دغدغه های استاندار بود که به آن پرداخته شد.

وی با اشاره به طی شدن مراحل پایانی احداث بیمارستان جدید نی ریز، گفت: امید است تا قبل از پایان سال جاری این بیمارستان به بهره برداری برسد.

رسیدگی به ادامه طرح روگذر ابتدای شهر نی ریز از دیگر موضوعات مهم این سفر بود که ایمانیه به آن پرداخت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد