Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده شهرستان رودبار جنوب کرمان در جمع رسانه‌ها افزود: اکنون ما مشکل آبگرفتگی در این شهرستان نداریم اما خسارت‌هایی به‌دام‌ها، کشاورزی، اموال و منازل مسکونی مردم وارد شده است.

وی اظهار داشت: میزان خسارت ها برآورد و لیست برداری از خسارت های سیل در جنوب کرمان انجام شده و دولت هم حمایت می‌کند که آلام مردم سیلزده این خطه کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: همه دستگاه ها از جمله فرمانداری،  شهرداری، سپاه پاسداران، جمعیت هلال احمر در امدادرسانی پس از حادثه پای کار بودند و فعالیت های خوبی با نظارت و توصیه استان کرمان تا این لحظه در رودبار جنوب کرمان صورت گرفته است. 

وی اضافه کرد: همچنین طی برنامه طولانی مدت تر دیواربندی های رودخانه‌های رودبارجنوب باید تقویت شود که در شرایط سیلاب ها بتوانند مقاومت بیشتری داشته باشند تا در آینده شاهد این حجم از خسارت‌ها نباشیم.

وزیر کشور با همراهی استاندار کرمان، معاون وزیر کشور، فرمانده انتظامی استان و فرماندار جیرفت امروز (پنجشنبه) با هدف بازدید از مناطق سیل زده از مسیر کرمان وارد جنوب استان شد و پس از بازدید هوایی از تالاب جازموریان در روستای پنگ با مردم گفت و گو و مشکلات آنها را بررسی کرد.

وحیدی به نیروهای انتظامی مستقر در پاسگاه پِنگ در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان خداقوت گفت.

وزیر کشور و هیات همراه در ادامه این سفر از منازل آسیب دیده از سیل در منطقه زهکلوت استان کرمان و سپس از منطقه معروف به سه راه استانداری در ابتدای جاده برجک و منطقه محمدآبادکتِکی رودبار جنوب بازدید کردند.

برچسب‌ها احمد وحیدی کرمان وزارت کشور سیل رودبار جنوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی کرمان وزارت کشور احمد وحیدی کرمان وزارت کشور سیل رودبار جنوب رودبار جنوب جنوب کرمان وزیر کشور خسارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فناکمال حمنی، که در راس یک هیئت تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی قسمت تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای فناوری ، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی‌ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری‌ها با ایران جزم کرد. به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

 

وی ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاورد‌های ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی امید. تاکنون فناوری ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این فناوی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

وی اضافه کرد: به گفته مسئولین هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است و این امر نشاندهنده قدرت ایرانی است.

دیگر خبرها

  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد