Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد ملایر و شهدای دانشجو همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد ملایر و شهدای دانشجو همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم به همت دانشجویان بسیجی تعداد ۵۰۰ بسته فرهنگی تهیه و بین حاضران و مدعوین در مراسم توزیع شد و در پایان مراسم از مهمان سفره پربرکت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها پذیرایی صورت گرفت. همچنین از خانواده شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

سردار عباس بیشرگنبدی، فرمانده تیپ ۴۳ مهندسی امام على (ع) ملایر در این مراسم گفت: یادمان نمی‌رود در زمان جنگ هر زمانی که عرصه برما تنگ می‌شد ازفاطمه زهرا (س) مدد می‌جستیم طلسم کار‌ها شکسته می‌شد و کار‌ها بر وفق مراد ما پیش میرفت.

 

یشرگنبدی تصریح کرد: ارزش کار استادان دانشگاه به حدی است که در وصف آن امام علی میفرماید هر کس کلامی به من بیاموزد مرا بنده کلام خود ساخته است سردار عباس بشیرگنبدی با اشاره به اینکه امروزه هرچه بدست آورده ایم از برکات خون شهیدان است.

 

فرمانده تیپ ۴۳ مهندسی امام علی (ع) ملایر گفت: شهید سلیمانی کسی بود که خود را شاگرد مکتب ائمه اطهار میدانست و به عنوان یک برگزیده در زمینه جهاد قدم زد و به شهادت رسید. کسی که امروزه از آن نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک مکتب یاد میشود. فرمانده تیپ ۴۳ مهندسی امام على ملایر تصریح کرد: تحقیق و ترویج مرام و منش شهید سلیمانی وظیفه است که امروزه اساتید و دانشجویان باید به صورت ویژه به آنت بپردازند و عمل کنند.

 

گفتنی است، حاج امیر فرجام روایتگر این محفل شهدایی بود و کربلایی مصطفی میرزایی مدیحه سرایی این مراسم را به انجام رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی ملایر دانشگاه آزاد ملایر یادواره شهدای دانشجو شهدای دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است