Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی امشب در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در شهر «فراغی» کلاله برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که مهم است این است که ما بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و چه باید بکنیم و به کجا باید برسیم، گذشته چه بود و چه اتفاقی افتاد و دشمن ما در چه وضعیتی است و چه بر سر او خواهد آمد، همانطور که میدانیم دشمنان ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور جولان می‌دادند، آنها به عنوان ابرقدرت‌های دنیا چه غربی‌ها و چه شرقی‌ها جولانگاهشان ایران بود و هرکاری را بدون اذن در کشور ما انجام می‌دادند که یکی از مصداق‌های آن در جنگ جهانی دوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با سکانداری حضرت امام (ره) انقلاب از گردنه بسیار خطرناکی عبور می‌کند، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمن همواره ما را تهدید به حمله نظامی کرده است اما آنچه که مشهود است دشمن جنگ سخت را تجربه کرده و سیلی بسیار سختی را از رزمندگان اسلام خورده است و نمی‌خواهد این تجربه را تکرار بکند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن اگر دست از پا خطا کند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

* مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امامین انقلاب در امتداد مکتب عاشوراست

‍ جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن ما در مقابل انقلاب اسلامی به نقطه وجود و عدم رسیده است، یعنی اگر می‌خواهد ادامه حیات بدهد باید وضعیت خودش را با انقلاب اسلامی تعیین تکلیف بکند و از سوی دیگر اگر انقلاب اسلامی بماند و به مسیر خود همچنان ادامه بدهد دشمن او محکوم به زوال است و به همین علت بسیار تلاش می‌کند که انقلاب اسلامی را از سر راه خود بردارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند به جز جنگ سخت و درگیری نظامی جنگ ترکیبی و شناختی که ترکیبی است از «جنگ‌های نیمه‌سخت، نرم و حوزه فکر و اندیشه» بر مردم ایران تحمیل کند، در حوزه فکر و اندیشه آنچنان کار می‌کند و هدف این است تصرف ذهن‌ها برای رسیدن به تصرف قلب‌ها، وقتی این اتفاق بیافتد دیگر کسی را یارای مقاومت نخواهد بود و لذا با تغییر رفتارها، تغییر ساختار اتفاق می‌آفتد که دشمنان ما به دنبال این موضوع هستند.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌فرمایند «رمز پیروزی انقلاب را ملت می‌داند که همانا این رمز پیروزی رمز استمرار انقلاب است و آن وحدت است»  که همانا مشاهده می‌کنیم در حوزه جنگ نرم تلاش اصلی دشمن کاملا در حوزه مقابله با وحدت در انقلاب اسلامی است.

‍ جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: در جمهوری اسلامی و در نظام دینی یکی از کارهای بسیار برجسته حوزه تبیین و روشنگری است، دین مبین اسلام دینی است که منطبق بر فطرت انسان‌ها است و فکر و اندیشه را به سوی خودش جذب می‌کند همانا مشاهده می‌کنیم که خیلی از کشورهای آزادیخواه دنیا برای سردار سلیمانی ناراحت هستند.

* راه سعادت پناه آوردن به دامن ائمه است

حسینی تاکید کرد: دشمن وقتی که سردار سلیمانی را ناجوانمردانه و خبیثانه ترور کرد سرمست از غرور بود، اگر این دشمن می‌دانست هزینه‌های شهادت شهید سلیمانی برای آنها بیشتر از سردار سلیمانی بود قطعا این کار را نمی‌کرد،  تلاش سردار سلیمانی در حوزه جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی منطبق با دین مبین اسلام است.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی خودش را وقف اسلام کرد، چون کار را برای خدا انجام داد و دین خدا را ترویج داد، خداوند هم مهر و محبت او را در دل‌های مردم نشر و گسترش می‌دهد و لذا می‌بینیم که در نقاط مختلف دنیا برای سردار سلیمانی مراسم می‌گیرند.

‍ جانشین سپاه نینوا استان گلستان اضافه کرد: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امامین انقلاب است، او تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) است و خودش را به‌عنوان یک سرباز در خدمت ولایت می‌بیند و در راستای محافظت و مراقبت از دین و انسانیت تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد و در نهایت می‌گوید بر روی قبر من بنویسید سرباز و خودش را فدایی دین می‌بیند.

حسینی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی مکتب عاشورا را خیلی خوب می‌شناسد، وقتی تمام وجودش را صرف خدمت به دین می‌کند و کار بزرگ انجام می‌دهد خدا هم شهادت را نصیب او می‌کند و منظومه‌ای از عاشورا را در شهادت سردار سلیمانی مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز جانشین سپاه نینوا استان گلستان در شهادت سردار سلیمانی وجود دارد سردار سلیمانی ناجوانمردانه انقلاب اسلامی سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری