Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از خسارت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی سیل در استان هرمزگان خبر داد.

مهدی دوستی امشب (۱۶ دی ماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: تاکنون طبق برآورد صورت گرفته، سیلاب اخیر بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به بخش های کشاورزی، باغات، منازل مسکونی و زیرساخت‌های استان هرمزگان، خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عمده‌ترین خسارت‌های سیل در هرمزگان در بخش کشاورزی بوده و در جلسات برگزار شده با حضور وزیر کشور و وزیر نیرو، برای جبران این خسارت‌ها تصمیم‌گیری شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان، افزود: بر اثر سیل، دو هزار واحد مسکونی در هرمزگان، دچار آبگرفتگی و آسیب شدند که بلافاصله اقدامات جهت امدادرسانی و تخلیه آب از این منازل، صورت گرفت.

دوستی تصریح کرد: اسکان اضطراری و توزیع اقلام مورد نیاز در میان سیل‌زدگان از دیگر اقدامات بود و همچنین در برخی مناطق سیل‌زده، غذای گرم در حال پخت و توزیع است.

وی گفت: با وجود گستردگی سیلاب و آسیب های وارد شده به زیرساخت‌ها، اما با اقدامات صورت گرفته، آب، برق و ارتباطات مخابراتی مناطق سیل‌زده هرمزگان که پس از وقوع سیل قطع شده بود، برقرار و وصل شده و در حال حاضر تنها آب و برق سه روستا در هرمزگان قطع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سیلاب آبگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان