Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: بسیج داشجویی نقش تعین کننده‌ای در دوره مدیریت جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهد داشت.



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اولین نشست خود با مسئول بسیج دانشجویی و مسئول مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: مسیر تحولی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از این امروز آغاز می‌شود تا گام بلندی در اجرای بیانه گام دوم انقلاب در این دانشگاه برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رسالت اصلی بسیج دانشجویی شناسایی مسائل نقاط مختلف کشور و ایجاد هسته‌های فن آور در حل مسائل کشور است.

خسرویان بیان کرد: بسیج داشجویی نقش تعین کننده‌ای در دوره مدیریت جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهد داشت.

همچنین در این نشست نصیر منصور زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه و آرزوی موفقیت برای او گفت: بسیج دانشجویی به عنوان بازوی توانمند دانشگاه پشتیبان مدیریت جوان و انقلابی در راستای رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تحقق گام دوم انقلاب خواهد بود.

همچنین آرمان عباسی، مسئول مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی شهید تهرانی مقدم بیان کرد: این مرکز کار شناسایی و سازمان دهی هسته‌های فن آور و حل مسائل منطقه‌ای را آغاز کرده و در مدیریت جدید با شتاب بیشتری در راستای گام دوم انقلاب حرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تشکل های دانشجویی جریان دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای بسیج دانشجویی جدید دانشگاه مدیریت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا