Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده نیروی سپاه گفت: عنوان "شهدای مقاومت" شامل همه شهدا می‌شود؛ همه این عزیزان اهل مقاومت بودند که در مناطق مختلف و برای موضوعات ارزشی متفاوت به نبرد پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار اسماعیل قاآنی در کنگره بین‌المللی شهدای مهاجر مدافع حرم"جبهه مقاومت" که امشب در مشهد برگزار شد اظهارداشت: عنوان "شهدای مقاومت" شامل همه شهدا می‌شود؛ همه این عزیزان اهل مقاومت بودند که در مناطق مختلف و برای موضوعات ارزشی متفاوت به نبرد پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز سالروز شهادت مادر معنوی همه ما بود؛ وجود مبارکه حضرت صدیقه کبری(س) مادر معنوی همه ما هستند اما شما خانواده‌های معزز شهدا به ویژه شهدای جبهه مقاومت، ارتباط بیشتری با حضرت زهرا(س) دارید. اولین دلیل این نزدیکی، این است که وجود مبارکه دخت نبی اکرم(ص) گل سر سبد خانواده های شهدا هستند.

سردار قاآنی تصریح کرد: شخصیت ارزشمندی که تمام زندگی بابرکت ایشان به ابعاد مختلف فرهنگ غنی اسلامی طراوت بخشیده است. اما پایان زندگی غمناک این فخر بشر با دردهای فراوانی همراه بوده است که زبان ما از بیان آن مصیبت‌ها قاصر است.

سردار قاآنی: هیچ کس به اندازه سردار سلیمانی پمپئو را تحقیر نکرد/ چنان انتقام بگیریم که در عمرتان ندیده باشیدسردار قاآنی: شهید سلیمانی ارتباط بین میدان و دیپلماسی را بسیار خوب برقرار کرد/ تهران قله مقاومت استسردار قاآنی: شهید ایرلو تلاش‌های زیادی در کاهش درد و آلام مردم ستمدیده یمن داشت/ ایشان تمام عمر را وقف مقاومت کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: در هرفرازی از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها وارد می‌شویم با ارزش های بزرگی که در آن نهفته است، مواجه هستیم. یکی از این ارزش ها این است که وجود مبارکه‌شان هم شهیده است و هم فرزند شهید؛ همسر و فرزندان بزرگوار ایشان که امامان معصوم ما بودند، نیز همگی به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: پس هرگاه شما خانواده‌های شهدا یاد عزیزان شهیدتان در دل‌تان زنده می‌شود که ممکن است در ابتدا با غم همراه شود، بهترین شخصیتی که یادش با شما همراهی می‌کند و غم را می‌زداید وجود مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها است که به شما آرامش می‌دهد و با کمی تامل بیشتر به خود افتخار می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: شما خانواده‌های شهدای عالی مقام که دارای یک بخش مهم از وجود ارزشمند حضرت فاطمه(س ) را در درون خود دارا هستید و جزو آبرومندان در محضر ائمه اطهار علیهم السلام به شمار می‌روید؛ جایگاه خانواده شهدا بسیار رفیع است؛ اما رابطه شما با ائمه اطهار جایگاه شما را متعالی تر ساخته است.

سردار قاآنی اظهارداشت: در هفته گذشته شاهد عزاداری های مردم برای ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در کنار آن نیز دیدیم که یاد شهید عالی مقامی که تمام زندگی اش توام با ارادت به حضرت فاطمه (س) بود، یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی در سرتاسر کشور و همچنین همه کشورهایی که وجدان های بیدار در آنجا وجود دارد بودیم و این بزرگداشت تنها مختص به همسایگان ما و کشورهای‌ اسلامی و حوزه مقاومت نبود.

در حال تکمیل است...

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاآنی حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به تازگی هویت هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس مشخص شده که از این هشت شهید، هفت شهید گمنام در فارس به خاک سپرده شده بودند که نام این شهدا به سپاه استان‌های مربوطه اعلام شده است.

رییس امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه هویت این شهدا از طریق تطبیق دی ان ای آنها با خانواده‌شان مشخص شده خاطرنشان کرد: دو شهید از این شهدا مربوط به استان کرمان است که یکی از آنها در گلزار شهدای مرودشت و دیگری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم بیان کرد: پیکر دو شهید دیگری که در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده‌اند نیز مربوط به خانواده‌هایی در استان‌های تهران و زنجان است.

وی افزود: پیکر شهید مدفون در سپیدان مربوط به خانواده‌ای از قم و پیکر شهید مدفون در جهرم نیز مربوط به خانواده‌ای در تهران است و یک شهید دیگر مربوط به استان گلستان بوده که در شیراز دفن شده است که پیکر این شهدا از سال ۱۳۸۴ در استان فارس خاکسپاری شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در ادامه گفت: سال گذشته از ۱۱۳ شهید گمنام و مفقودالاثر مدفون در فارس نمونه دی ان ای گرفته شد و فرایند تشخیص هویت جهت تطبیق دی ان‌ای این شهدا با دی ان‌ای گرفته شده از خانواده‌های آنها همچنان ادامه دارد.

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس گفت: در جمع شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سید علاءالدین اسدپور اهل یکی از روستاهای شهرستان زرقان نیز که بیست و سوم خردادماه هزار و سیصد و شصت و هفت در تک شلمچه به شهادت رسیده از طریق پلاک وی مشخص شده و پیکر وی همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است.

وی افزود: پیکر این شهید گرانقدر ساعت هفت صبح فردا چهارشنبه وارد شیراز خواهد شد و روز شنبه ۱۵ اردیبهشت هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهیدپرور استان فارس تشییع خواهد شد.

کد خبر 6092917

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب