Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  جهانگیر کی شمس، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره برگزاری تمرینات این تیم پس از ۲ روز اعتصاب اظهار داشت: فرماندار آبادان قول داده که روز شنبه با تصویب شورای تامین، شرکت پالایش و پخش آبادان به حساب باشگاه پول واریز کند.

مدیون بازیکنان هستیم که ۱۴ هفته بدون پول بازی کردند

او افزود: ما مدیون بازیکنان هستیم که ۱۳، ۱۴ هفته در این شرایط مالی بدون پول بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آن‌ها حق می‌دهیم، زیرا هر کدام از بازیکنان خرج خانواده می‌دهند. در آنالیز بازی ها، به ویژه بازی با مس رفسنجان مشخص است که بازیکنان ما تمرکز ندارند.   نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران هستند و نباید چنین شرایطی داشته باشند.

امیدوارم وزیر نفت به قولی که داد عمل کند

او گفت: براساس تبصره ۲ ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه، وزارتخانه‌ها حق تیمداری در لیگ برتر را دارند. ما در این مدت رایزنی کردیم تا تیم به بخش خصوصی واگذار شود. سال‌ها گذشته و شرایط تیم ما با وجود تورم بدتر می‌شود. تنها منبع درآمد تیم ما قرارداد اسپانسرینگ با منطقه آزاد است که متاسفانه از ۵ سال پیش تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

کی شمس در پایان گفت: وزیر نفت به مردم آبادان و نفت مسجد سلیمان قول داد که با دید دیگری به تیم‌های نفتی نگاه کند و امیدوارم این کار را انجام دهد. مردم آبادان انتظار دارند همین کاری که برای تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور در زمان بحران مالی می‌کنند را برای صنعت نفت هم انجام دهند. ما باید با تیم‌هایی رقابت کنیم که بودجه ۳۰۰ میلیاردی دارند.

بیشتر بخوانید

بچاری: صنعت نفت نفس‌های آخرش را می‌کشد، به داد تیم برسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد