Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید شمس در اولین رنکینگ منتشر شده در سال ۲۰۲۲ در رده سنی زیر ۱۷ ساله های دنیا رتبه ۳ را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در اولین رنکینگ منتشر شده ی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۲ ، نوید شمس در رده ی سنی زیر ۱۷ سال با ۲ پله صعود به رتبه ی سوم دنیا دست یافت، وی همچنین در رده ی سنی زیر ۱۹ ساله های دنیا با سه پله صعود رتبه ی نهم دنیا را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده ی سنی زیر ۱۹ سال، محمد موسوی با ۱۴ پله صعود در رتبه ۱۰۱ دنیا قرار گرفت، محمد امین صمدی با ۳۲ پله صعود در رتبه ۱۹۹ جهان جای گرفت، سامران کریمی با ۳۲ پله صعود رنکینگ ۲۰۰ دنیا را تصاحب کرد و محمدرضا نشاطی با ارتقای ۳۶ پله ای در جایگاه ۲۳۶ جهان قرار گرفتند.

در بخش دختران در رده سنی زیر ۱۹ سال، یکتا ادیبیان در رتبه ۲۶۸، ستایش ایلوخانی رتبه ۲۸۷و باران ارجمند در رتبه ۳۴۰ دنیا قرار گرفتند.

در بخش پسران و رده ی سنی زیر ۱۷ سال، بعد از نوید شمس که رتبه سوم دنیا را بدست آورد، محمد امین صمدی و سامران کریمی به ترتیب در رتبه ۱۵۲ و ۱۵۳ جای گرفتند.

در بخش دختران زیر ۱۷ سال نیز، یکتا ادیبیان در رتبه ۲۰۲ ، ستایش ایلوخانی رتبه ۲۱۵ و باران ارجمند در رده ی ۲۶۰ دختران زیر ۱۷ سال دنیا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رده ی سنی زیر زیر ۱۷ سال پله صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم