Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ مسلم الدراجی روز پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی عراق در قم برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در باره مقابله با ظلم و استکبار گفت: ما با الهام از آیات قرآن به استقامت و پایداری و مقابله با مستکبرین و دشمنان اسلام و کسانی که قصد دارند امت را به ذلت بکشانند و آنان را به تسلیم وادارند، ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان همچنین قصد دارند با استفاده از ابزارهای مختلف در ارتش، اقتصاد، سیاست، جامعه و رسانه و دیگر زمینه ها هویت دینی امت را مسخ کنند.

بارها شاهد طرح های زیادی بوده ایم که دشمنان و در صدر آنها آمریکای مستکبر و صهیونیسم می کوشند با کمک مزدوران خود از جمله برخی حکام عرب برای عادی سازی روابط و سپردن مقدرات مسلمانان به دست کفار و مستکران، این طرح ها را به مرحله اجرا درآورند.

وی تاکید کرد که شرایط کنونی به ویژه در عراق بیداری تمامی مسلمانان را می طلبد زیرا عراق در این جنگ نخستین کشور هدف است و علت نیز آن طور که همه می دانیم، این است که عراق مهد تشیع  و خاستگاه حکومت عدل الهی به شمار می رود که هدفش پرکردن زمین از قسط و عدل با نور قائم آل محمد(ص) است.

الدراجی گفت: کوتاه نیامدن در برابر خواست دشمن، باعث شد تا دشمن استراتژی خود را تغییر دهد. از این رو می کوشد افرادی را که مجاهدت های فراوانی برای بقای کرامت امت و تثبیت دین اسلام در خاک عراق انجام دادند مانند این دو شهید بزرگوار، به حاشیه براند.

وی خواستار انتقام و پیگیری قضایی پرونده ترور شهیدان حاج قاسم و ابومهدی محاکمه عاملان این ترور شد.

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ پهپادهای رژیم تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد ماشین حامل سردار سلیمانی را به دستور ترامپ رییس جمهوری آمریکا مورد هدف قرار دادند.

در این حادثه تلخ تروریستی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، شهیدان سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری (جعفری نیا)، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی نیا همراهان ایرانی سردار و جمال جعفر محمد علی آل إبراهیم مشهور به ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی عراق، سامر عبدالله، داماد شهید عماد مغنیه، محمد رضا جابری، مسوول تشریفات الحشد الشعبی، حسن عبدالهادی، محمد الشیبانی، حیدر علی و محمدرضا کاظم از نیروهای حشدالشعبی عراق مبارزان و مدافعان حرم و محور مقاومت به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها قم ایرنا نیروی قدس سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا قرآن کریم عراق ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی الحشد الشعبی ترامپ پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ایرنا نیروی قدس سپاه پاسداران قم ایرنا نیروی قدس سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا قرآن کریم عراق ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی الحشد الشعبی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد