Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاپو ناوا دروازه بان 17 ساله میلان در جریان برد 3-1 تیمش مقابل آاس رم برای اولین بار در لیست بزرگسالان میلان قرار گرفت. او دروازه بان سوم میلان در این مسابقه بود و حضور روی نیمکت روسونری را تجربه کرد. 

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ لاپو ناوا که متولد سال 2004 است، پس از بازی با اتوبوس تیم از ورزشگاه خارج نشد و همچون یک هوادار عادی با تراموا به خانه برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه او فقط چند خیابان با ورزشگاه سن سیرو فاصله دارد. با توجه به اینکه لاپو ناوا هنوز چهره شناخته شده ای نیست، حضورش در یک وسیله حمل و نقل عمومی برای او مشکلی ایجاد نکرد اما در نوع خود جالب بود. ناوا چون 18 سال ندارد، هنوز با میلان قرارداد رسمی امضا نکرده است. پدر او یعنی استفانو ناوا در دهه 90 به مدت چهار فصل بازیکن میلان بود.

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه! خودش منتشر کرد کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی اسماعیل حلالی: الان که وزیر هم نیست و به آرامش رسیده اند چرا کمتر از پرسپولیس امتیاز گرفتند؟ شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! زمان خداحافظی کارلوس کی روش از دنیای مربیگری اعلام شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه