Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:06:17 GMT

زلاتان گل می‌زند اما نه از روی نقطه پنالتی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۲۷۸۲

زلاتان گل می‌زند اما نه از روی نقطه پنالتی! (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ پنجمین پنالتی خود در طی فصل گذشته سری آ و فصل کنونی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پیروزی میلان برابر رم با توجه به نتیجه 3 بر یک قطعی بود، در واپسین لحظات بازی و روی حرکت خوب لیائو، روسونری صاحب یک ضربه پنالتی شد و جانلوکا مانچینی نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم مورینیو در لحظات پایانی 8 نفره بازی را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اختلاف 2 گل در نتیجه، سبب شد تا زلاتان ابراهیموویچ پشت این ضربه پنالتی بایستد و در بازگشت پس از مصدومیت، برای تیمش گلزنی کند. روسونری در دقیقه 8 این بازی نیز صاحب یک ضربه پنالتی شده بود که اولیویه ژیرو آن را به گل تبدیل کرده بود و حالا نوبت زلاتان بود تا پیروزی تیمش را شیرین تر کند.

 

 

 

 

اما روی پاتریسیو سنگربان پرتغالی دست مهاجم میلان را خواند و ضربه این بازیکن که به سمت راست دروازه رم زده شده بود، با سیو دیدنی پاتریسیو مهار شد تا شکست تیم آقای خاص از این سنگین تر نشود.

 

این پنجمین پنالتی بود که زلاتان از فصل قبل تاکنون از دست می داد. این بازیکن کهنه کار در فصل گذشته پشت 7 ضربه پنالتی ایستاد که 4 مورد آن را از دست داد. اینتر، اسپارتا پراگ، هلاس ورونا و بولونیا تیم هایی بودند که زلاتان برابر آنها نتوانست ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کند و او پنج شنبه شب نیز برابر رم یک پنالتی را به هدر داد.

 

پیش از این نیز انتقادات زیادی از پیولی به عمل آمده بود که چرا ضربات پنالتی تیمش را زلاتانی می دهد که بارها و بارها نشان داده است نمی تواند یک پنالتی زن قهار باشد و حالا نیز آمار فاجعه بار او در ضربات پنالتی این مسئله را ثابت کرده است که پیرمرد سوئدی باید قید ایستادن پشت پنالتی های میلان را بزند.

 

 

 

 

زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان ضربه پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!

در اتفاقی عجیب و غریب، شدت ضربه پنالتی عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس، هر دو دست گلر جوان پرسپولیس شکسته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. 

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! 

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

دیگر خبرها