Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، آتش سوزی های گسترده جنگل های ایالت کلرادو را در برگرفته و ده‌ها هزار نفر از مردم این ایالت را فراری داد.

بر این اساس، آتش سوزی گسترده‌ای در جنگل‌های ایالت کلرادو در آمریکا در حال نابودی درختان و پوشش گیاهی این منطقه است. وزش باد شدید سبب گسترش دامنه این حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابری سیاه آسمان این مناطق را فرا گرفته است. این آتش سوزی گسترده سبب قطع برق در مناطق دچار حریق شده است بطوریکه امروز برق خانه‌های پانزده هزار نفر از ساکنان این مناطق قطع شده است.

به گفته مسئولان محلی، فروافتادن دکل‌های برق احتمالاًَ عامل شروع این حریق بوده است. ده‌ها هزار نفر از ساکنان محلی از منطقه دچار آتش سوزی شده تخلیه شده اند. مردم کلرادو امیدوارند بارش سنگین برف که در برخی دیگر از مناطق آمریکا شروع شده است به این ایالت نیز برسد و به اطفای سریع حریق کمک کند.

تاکنون مصدوم شدن شش نفر در این آتش سوزی‌ها ثبت شده است. باد‌هایی با سرعت حدود یکصد و هشتاد کیلومتر در ساعت در حال وزیدن در کلرادو است و همین مسئله سبب گسترش سریع دامنه آتش سوزی‌های جنگلی شده است. به علت وقوع آتش سوزی، فرماندار ایالت کلرادو وضع فوق العاده اعلام کرده است.

خشکی هوا و خشکسالی نیز سبب تشدید دامنه این حریق شده است. وقوع چنین آتش سوزی‌هایی در این فصل از سال در ایالت کلرادو، رویدادی غیرعادی است. تصاویر وحشتناکی از این آتش سوزی و فرار سراسیمه مردم منتشر شده است. انتشار دود سبب کاهش شدید دید شده است و مقامات محلی نگران به خطر افتادن جان شهروندان هستند. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آمریکا ایالت کلرادو آتش سوزی آتش سوزی ها هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6094808

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش