Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  در انگلیس ،آلمان و اسکاتلند بازگشایی شده است و روز ۳۱ ژانویه بسته می شود اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا و سری آ، این پنجره از روز دوشنبه (سوم ژانویه)  باز   و ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد.

 

 

بارسا به دنبال مارسیال

بارسلونا ممکن است آلوارو موراتا را از دست بدهد و مهاجم اسپانیایی به صورت قرضی در یوونتوس بماند، اما اسپورت مدعی است که غول‌های لالیگا اکنون توجه خود را به آنتونی مارسیال معطوف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ملی پوش فرانسوی تمایل خود را برای ترک منچستریونایتد در ژانویه ابراز کرده است.

رم آماده خرید قرضی اومتیتی است

رم در ماه ژانویه مشغول تلاش برای جذب چهره‌های تازه‌ای است و ال ناسیونال مدعی است که آن‌ها به دنبال جذب قرضی ساموئل اومتیتی از بارسلونا هستند.

مدافع فرانسوی در نیوکمپ مازاد بر نیاز اعلام شده است، اما تمایلی به جدایی از بارسا ندارد.

پیشنهاد بارسا برای کریستنسن

موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که بارسلونا تلاش‌های خود را برای جذب آندریاس کریستنسن، بازیکن چلسی، افزایش می‌دهد.

مدافع دانمارکی هنوز قرارداد جدیدی در استمفورد بریج امضا نکرده است و در صورت عدم توافق، در تابستان امسال در فهرست بازیکنان آزاد قرار خواهد گرفت و سران بارسا مشتاق هستند او را به جمع خود اضافه کنند.

پیشنهاد هنگفت لیورپول برای هم تیمی طارمی

قرمز‌ها ممکن است بند آزادسازی لوئیس دیاز ستاره پورتو را فعال کنند. طبق ادعای The Sun، در این ماه، آن‌ها قصد دارند دیاز را جایگزین صلاح و سادیو مانه کنند. این دو راهی جام ملت‌های آفریقا خواهند بود.

دیاز بند آزادسازی ۶۷ میلیون پوندی دارد، اما طبق گزارش ها، شرایط قرارداد او به این معناست که این رقم در تابستان به ۴۵ میلیون پوند کاهش می‌یابد.

بنابراین، لیورپول می‌تواند دیاز را با مبلغی بین ۴۵ تا ۶۰ میلیون پوند در این ماه جذب کند، زیرا پورتو به دنبال کسب درآمد از این بازیکن کلمبیایی است.

بازگشت هوگو لوریس به فرانسه

هوگو لوریس هنوز قرارداد جدیدی با تاتنهام امضا نکرده است، به این معنی که او می‌تواند در تابستان بازیکن آزاد شود، و France Bleu Armorique ادعا می‌کند که تیم رن این دروازه بان کهنه کار را می‌خواهد.

فاتح جام جهانی از سال ۲۰۱۲ در اسپرز بوده است، اما ممکن است این بازیکن ۳۵ ساله تصمیم بگیرد به خانه برگردد و به این ترتیب، یک دهه حضور او در انگلیس به پایان برسد.

بارسا باید ۱۵ میلیون یورو برای دراکسلر بپردازد

بارسلونا به شدت خواهان جولیان دراکسلر، وینگر پاری سن ژرمن است و ال ناسیونال مدعی است که ۱۵ میلیون یورو می‌تواند برای انجام این انتقال کافی باشد.

اگر دراکسلر تصمیم به رفتن داشته باشد، پاری سن ژرمن مانع بازیکن ملی پوش آلمانی نخواهد شد.

منچستریونایتد ۱۷ بازیکن «ناراضی» دارد

دیلی میل گزارش می‌دهد که منچستریونایتد با مهاجرت دسته جمعی بازیکنان برجسته خود مواجه است و گفته می‌شود ۱۷ بازیکن در اولدترافورد "ناراضی" هستند.

پل پوگبا، ادینسون کاوانی، جسی لینگارد، دین هندرسون و دنی فن د بیک از جمله افرادی هستند که ممکن است به زودی من یونایتد را ترک کنند، اریک بیلی، آنتونی مارسیال و نمانیا ماتیچ همگی در حال بررسی گزینه‌های خود هستند.

آرسنال منتظر پاسخ فیورنتینا درباره ولاهوویچ


CBS Sports گزارش می‌دهد که آرسنال هنوز پاسخی به پیشنهاد خود برای دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا دریافت نکرده است.

وضعیت آرسنال برا جذب ولاهوویچ نامشخص است، زیرا سران فیورنتبنا هر گونه تصمیم گیری در مورد آینده او را به تعویق می‌اندازند، زیرا منتظر پیشنهاد تعدادی دیگری از مشتریان هستند.

ساوتهمپتون می‌خواهد بیل را دوباره به خدمت بگیرد

به گزارش ال ناسیونال، ساوتهمپتون در حال تدوین برنامه‌هایی برای بازگرداندن گرت بیل به باشگاه است.

بازیکن ملی ولز کار خود را با قدیس‌ها شروع کرد و با توجه به این که جایی در ترکیب اصلی رئال ندارد ممکن است به این تیم انگلیسی برگردد.

بایرن در نظر دارد دمبله را جایگزین کومان کند

طبق گزارش L'Equipe، بایرن مونیخ در نظر دارد در تابستان عثمان دمبله ستاره بارسلونا را جایگزین کینگزلی کومان کند.

با انقضای قرارداد کومان در سال ۲۰۲۳ و توقف مذاکرات، آن‌ها می‌خواهند فعالانه عمل کنند و مبلغی را برای او دریافت کنند نه اینکه اجازه دهند تابستان آینده به‌طور رایگان تیم را ترک کند.

در همین حال، بایرن دمبله را به عنوان یک جانشین مناسب می‌بیند که با انتقال آزاد در دسترس خواهد بود.

خبر‌های کوتاه استاندارد اسپورت مدعی است که آرسنال برای جذب برونو گیمارش، هافبک برزیلی لیون با تیم‌های اورتون و نیوکاسل رقابت می‌کند. اتلتیک گزارش می‌دهد که تاتنهام آماده است دوباره برای آداما ترائوره، وینگر ملی پوش اسپانیایی ولوز اقدام کند. به گزارش تلگراف، دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول همچنان بازیکن مورد علاقه نیوکاسل است. به گزارش اسکای اسپورت، واتفورد به دنی رز مدافع خود اجازه جدایی داد. علاوه بر این طبق گزارش Football Insider، واتفورد علاقه خود را به نات فیلیپس، هافبک میانی لیورپول اعلام کرده است. به گفته جانلوکا دی مارتزیو، رم به دنبال جذب سرخیو اولیویرا، هافبک پورتو است. این بازیکن ۲۹ ساله قیمتی در حدود ۱۷ میلیون پوند دارد. به گزارش سان، منچسترسیتی به سرخیو آگوئرو، اسطوره باشگاه، نقش سفیر را پیشنهاد خواهد کرد. این مهاجم اوایل این فصل به دلیل مصدومیت مجبور به بازنشستگی شد. به گزارش اکسپرس اسپورت، تاتنهام و آرسنال آماده هستند تا دوباره برای خرید طارق لمپتی، مدافع راست برایتون با هم رقابت کنند. L'Equipe می‌گوید که پاری سن ژرمن ممکن است تابستان آینده، لوکاس پاکتا، ستاره لیون را برای تقویت خط میانی خود به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید

نیوکاسل به جمع مشتریان سردار اضافه شد آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات لیورپول گزارش می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه‌ای از گلزنی یک داور در مسابقه فوتبال را در ادامه می‌توانید ببینید.

کد خبر 849438 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد