Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:43:23 GMT

فدراسیون فوتبال، VAR ایرانی را بایکوت کرد!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۳۰۹۳

پرونده اختصاصی این هفته رسانه طرفداری به موضوع VAR اختصاص دارد

قرارداد جدید فدراسیون فوتبال هم شائبه هایی دارد.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال که چندی پیش مجبور شد قرارداد VAR با سیمپلی لایو، شرکتی که اثبات شده بود به تل آویو وابسته است را فسخ کند، به سراغ اسلومو روسیه رفت، شرکتی که مشخص نیست به چه علتی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند اسلومو به مراتب بهتر از سیمپلی لایو است ولی وقتی یک شرکت ایرانی که نوآوری قابل توجهی داشته و کمیته تکنولوژی فیفا هم از لحاظ فنی و علمی آن را تایید کرده، موفق به جلب رضایت فیفا برای ساخت یک VAR پیشرفته شده، چرا فدراسیون سراغ شرکت های دیگر می رود؟

می گویند تکنولوژی این شرکت ایرانی به خط آفساید و خط دروازه هم مجهز است. آیا حالا وقت آن نیست فدراسیون از اشتباه قبلی خود درس بگیرد و با حمایت از یک محصول 100 درصد ایرانی، ایران را در زمینه داشتن تکنولوژی VAR صاحب امتیاز کند؟

سیر تا پیاز اتفاقات رخ داده اخیر در خصوص VAR را در آیتم اختصاصی طرفداری دنبال کنید...

 

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه! خودش منتشر کرد کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی اسماعیل حلالی: الان که وزیر هم نیست و به آرامش رسیده اند چرا کمتر از پرسپولیس امتیاز گرفتند؟ شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! زمان خداحافظی کارلوس کی روش از دنیای مربیگری اعلام شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پیروانی تبرئه شد
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا