Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع سویه اومیکرون جشنواره فیلم ساندنس که تاکنون بر برگزاری فیزیکی با رعایت کامل پروتکل‌ها تاکید داشت، اعلام کرد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، جشنواره فیلم ساندنس اعلام کرد این دوره جشنواره را به صورت فیزیکی برگزار نمی‌کند.

انستیتو ساندنس اعلام کرد شیوع سویه جدید کرونا موجب شد تا این جشنواره از تصمیم قبلی خود عدول کند زیرا سرعت شیوع این سویه بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره قرار بود امسال از ۲۰ تا ۳۰ ژانویه برگزار شود.

جشنواره ساندنس از معدود رویدادهای سینمایی ماه ژانویه بود که تا کنون تلاش داشت به صوت فیزیکی اما با رعایت جدی پروتکل‌ها به صورت فیزیکی به کار خود ادامه دهد.

این جشنواره سال پیش نیز به صورت مجازی برگزار شده بود.

پیش از این جشنواره پالم اسپرینگز، مراسم اهدای جوایز گاورنر اسکار و جوایز انجمن منتقدان نیز اعلام کرده بودند به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شوند.

در همین حال مراسم اهدای جوایز گرمی نیز که قرار بود ۳۱ ژانویه برگزار شود به تعویق افتاده است. این رویداد موسیقی سال پیش نیز به جای ژانویه در مارس برگزار شد و بخشی از آن به صورت مجازی بود. هنوز تاریخ جدید برای گرمی اعلام نشده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره ساندنس شیوع اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • اونتادور SVJ ؛ این لامبورگینی طبیعت گرمی دارد! (فیلم و عکس)
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند