Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:09:06 GMT

تلاش برای هموار شدن مسیر استخدام امدادگران

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۳۴۰۷

تلاش برای هموار شدن مسیر استخدام امدادگران

ایسنا/کرمان رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر هموارشدن مسیر استخدامی امدادگران هلال احمر هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان پیرحسین کولیوند در دیدار با جمعی از امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادونجات جاده‌ای سربیژن گفت: در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر هموارشدن مسیر استخدامی امدادگران هلال احمر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امدادگران قشر مظلوم و زحمتکش جمعیت هلال احمر هستند که کار حاکمیتی انجام می دهند. 

کولیوند با اشاره به اهمیت موضع اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از سرمایه های اجتماعی بسیار مهم افزود: از شما امدادگران انتظار دارم با شور و اشتیاق خدمت رسانی کنید و این تکلیف نیروهای داوطلب هلال احمر است که در افزایش این حس اعتماد اهتمام بورزند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از طریق سازمان امور استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پیگیر راهکارهایی برای جذب، استخدام، افزایش هزینه‌های ایاب و ذهاب و یا اینکه امدادگران تحت پوشش بیمه درمانی و سنواتی قرار گیرند، هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر امدادگران هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از نجات هفت نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز خوی خبر داد.

حمید محبوبی بیان کرد: ساعت ۱۳:۲۷ روز جمعه (۱۴ اردیبهشت ما) به‌دنبال گزارشی مبنی بر گرفتار شدن هفت نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد. 

وی ادامه داد: نجاتگران با وجود صعب‌العبور بودن مسیر و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران، با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه‌دیده را که در میان آن‌ها زنان و کودکان هم بودند، از ارتفاعات و مسیل‌های سیلابی نجات دهند و به منطقه امن منتقل کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان غربی، او افزود: در این عملیات، اقلام زیستی میان حادثه دیدگانی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند، توزیع شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت