Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - احمد وحیدی در نشست شورای مدیریت بحران با دستور کار امدادرسانی به مناطق سیل‌زده جنوب فارس به میزبانی شهرستان لامرد از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون عمرانی وزیر کشور و استانداری فارس خواست در اسرع وقت نسبت به رفع کمبود امکانات و تامین نیاز‌ها و امکانات مورد نیاز مناطق سیل زده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نیاز‌ها و درخواست‌های مردم باید به طور دقیق، منسجم، منظم و با نگاه عمیق به وضعیت سیل زدگان تهیه و با بخش‌های مختلف دولت ارسال وگزارش شود.

وزیر کشور گفت: مسئولان و مدیران استانی و محلی به ویژه فرمانداران باید به صورت مستمر در بین مردم حضور یابند و از نزدیک در جریان درد‌ها و مشکلات ناشی از سیل قرار گیرند.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز گفت: بارش‌های سیل آسا بر اساس برآورد اولیه رقمی افزون بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش‌ها و زیرساخت‌های زیربنایی و نیز منازل مسکونی خسارت وارد کرد.

او برخی خسارات ناشی از وقوع سیل اخیر را در حقیقت ناشی از اقدام‌های غیرمجاز و تعرض به حریم رودخانه ها، منابع طبیعی و زیست محیطی از سوی مردم دانست.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند


آقای حامد محقق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این کتابخانه‌ها را ما به عنوان « برنده‌های کتاب » می‌شناسیم. چرا که هم کتاب را به مناطق مختلف می‌برد و هم با ورود کتاب به این مناطق یک « برندگی » ایجاد می‌کنند.
وی گفت:بنابر قانون برای دستگاه‌های مختلف الزاماتی دیده شده که کتاب و کتابخوانی را در مناطق عشایری و روستایی با استفاده از کتابخانه‌های سیار رقم بزنند.
معاون شعر و ادبیات خانه کتاب گفت: این کتابخانه‌ها بهترین راه است برای این که ما در مناطق روستایی و عشایری کتابخانه‌هایی را ببینیم.
وی افزود: بردن کتاب با دوچرخه در کشور‌های اروپایی متداول است و تبلیغات زیادی برای آن می‌شود در حالی که ما هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما کمتر درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.
یکی از معاونت‌های مرتبط با امر توسعه کتاب در نهاد کتابخانه‌ها یک سال قبل  طراحی کتابخانه‌های عشایری را شروع کرد و در دستور کار قرار داد.
جدیدترین کتابخانه عشایری ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان افتتاح شد.
این کتابخانه با عنوان رویش در بزرگترین سایت عشایری کشور در منطقه فتح المبین شوش با استقرار چادر در میان چادر‌های عشایر و مدارس چادری و کانکسی آنان گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت