Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و با اعلام باشگاه الشرطه عراق، «محمد قاسم ماجد» بازیکن ملی پوش این باشگاه به دلیل پارگی عضله چهار سر نیاز به سه هفته استراحت دارد و به همین دلیل از میادین دور خواهد بود.

محمد قاسم یکی از بازیکنان تیم ملی عراق هم هست و به همین دلیل به دیدار این تیم برابر ایران و لبنان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «کوره» غیبت و مصدومیت این بازیکن را «ضربه دردناک» برای تیم ملی عراق عنوان کرده است.

دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ایران در صورت برد در این مسابقه، صعودش به جام جهانی را قطعی خواهد کرد.

همچنین با اعلام فدراسیون فوتبال عراق، تیم ملی این کشور پیش از سفر به ایران، یک دیدار تدارکاتی با تیم اوگاندا در بغداد برگزار می‌کند. این مسابقه روز ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) انجام می‌شود.

کد خبر 5393946 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اوگاندا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تکواندو تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تیم فوتبال آلومینیوم اراک اللهیار صیادمنش فدراسیون تکواندو ایران مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان