Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عملیات اجرایی طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در بافت فرسوده روستای "اسماعیل‌آباد" مشهد آغاز شد. - اخبار استانها -

به گطزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، عبدالمجید نژادصفوی اظهارداشت: مجموعه 44 هکتاری پروژه نوید از طرح‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن در منطقه حاشیه شهر مشهد است که در آن چهار هزار واحد مسکونی با اولویت واگذاری به ایثارگران، خانواده شهدا و جوانان فاقد مسکن ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: یکی از اهداف بزرگ دولت، تولید مسکن به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و رفع کمبود آن بوده که قرار است در قالب طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن چهار میلیون واحد مسکونی تا سال 1405 در کشور ساخته شود.

وی عنوان کرد: مجموعه 44 هکتاری روستای اسماعیل آباد از سکونتگاه‌های غیررسمی و مناطق محروم شهر مشهد است که 12 هکتار از زمین‌های آن به ساخت چهار هزار واحد مسکونی در بلوک‌ها با ساختمان‌های سه تا پنج طبقه طی چهار سال اختصاص می‌یابد و باقی این اراضی صرف ساخت مجمتع‌های خدماتی، تجاری و آموزشی خواهد شد.

مطالبه «نهضت مسکن»|رعایت مقررات ملی ساختمان در نهضت ملی مسکن الزامی استمطالبه «نهضت مسکن»| شیوه تامین مالی ساخت یک میلیون مسکن تورم‌زا نیستمطالبه «نهضت مسکن»| فناوری چینی با شرایط ساخت‌وساز در ایران همخوانی دارد؟

نژادصفوی تصریح کرد: سهم خراسان رضوی از این طرح در ابتدا 93 هزار واحد مسکونی بود که به 100 هزار واحد افزایش یافت و تاکنون 174 هزار متقاضی از این استان در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن شرکت کرده اند که بیشترین آنها مربوط به مشهد بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای بخشی از طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن زمین به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد اما ضمن پرداخت تسهیلات به متقاضیان از مشارکت مردم، بخش خصوصی، انبوه سازان و سازندگان مسکن برای اجرای این طرح بهره گرفته می‌شود.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن راه و شهرسازی واحد مسکونی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن