Web Analytics Made Easy - Statcounter

کولیوند گفت: به دنبال تغییرات جوی برف و کولاک و آبگرفتگی از ۸ دی ماه تا صبح امروز ۱۰ نفر جان خود را از دست داده ۱۳ هزار و ۲۵۳ نفر اسکان یافتند.

به گزارش برنا؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال تغییرات جوی برف و کولاک و آبگرفتگی از ۸ دی ماه تا صبح امروز در ۳۱ استان متاثر،۱۲۵ شهرستان در ۲۱ استان نیازمند امدادرسانی شامل ۶۲ شهر، ۶۴۲ روستا، ۳۵ منطقه عشایری و ۷۵ محور کوهستانی به ۶۵ هزار و ۴۳۸ نفر خدمات امدادی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  در این مدت ۱۰ نفر جان خود را از دست داده ۱۳ هزار و ۲۵۳ نفر اسکان یافته و ۱۲۴ نفر به منطقه امن و ۱۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود:  ۲۹۰ خودرو از برف رهاسازی پ ۵۷۰ خانه از آب تخلیه شدند. در عملیات های روزهای اخیر یک هزار و ۲۱۰ تیم عملیاتی شامل ۵ هزار و ۳۹۴ نفر روز امدادگر و نجاتگر بکارگیری شدند.

کولیوند ادامه داد: امدارسانی در ٣٨ شهرستان استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر مراکز درمانی خودرو هلال احمر امدادرسانی سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی گفت: پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ را در این محورها نخواهیم داشت.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

او گفت: در معابر بزرگراهی تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر در معابر بزرگراهی حادثه ای روی داد و وسیله نقلیه ای خراب شد، این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند.

کد خبر 847367 منبع: ایرنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • خبر خوش برای مستاجران
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد