Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ترویج سبک زندگی رضوی با تأسی از آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت (ع) و مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای دیجیتال رضوی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوا از اهداف نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه رسانه‌های دیجیتال رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر آثار را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

این جشنواره در دو بخش پویش‌های حرفه‌ای و مردمی برگزار می‌شود و سبک زندگی ایرانی - اسلامی با پیروی از سبک زندگی امام رضا (ع)، زیارت امام رضا (ع) و خاطرات این سفرمعنوی، ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی جامعه اسلامی مانند توسل، توکل، نیایش، شفاعت، اصول و ارزش‌های حکمرانی در جامعه اسلامی مانند بیانیه گام دوم انقلاب، شاخص‌های تمدن نوین اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، حمایت از تولید کالای داخلی، شعار سال، خدمت کریمانه، همدلی مؤمنانه شامل مدافعان سلامت، خادمان رضوی، موکب‌های رضوی در راهپیمایی اربعین رضوی از موضوعات این جشنواره است.

در بخش پویش حرفه ای، تولید و انتشار محتوای دیجیتال در قالب‌های انیمیشن و موشن گرافیک، فیلم کوتاه مستند کوتاه، داستانی کوتاه، نماهنگ و عکس با موضوعات جشنواره را شامل می‌شود و در پویش عمومی (مردمی) نیز تولید و انتشار محتوای دیجیتال در یکی از قالب‌های عکس، پوستر و عکس‌نوشت، اینفوگرافیک، پادکست و ویدئو با موضوعات جشنواره را شامل می‌شود.

محتوا‌های تولیدی باید در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به ویژه رسانه‌های اجتماعی داخلی) با هشتگ‌های اعلامی از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شوند.

نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) در قالب نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در قالب توافق نامه‌ای بین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه های دیجیتال جشنواره ملی رسانه های دیجیتال دیجیتال رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر