Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:31:55 GMT

«نمور» آماده نمایش شد/ رونمایی از نخستین تیزر

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۴۲۷۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 15 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه؛ نخستین تیزر فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داوود بی دل و تهیه‌کنندگی یاسر جعفری در حالی رونمایی شد که این فیلم تمامی مراحل پس از فیلمبرداری را پشت سر گذاشته و آماده نمایش است.

«نمور» یکی از ۲۲ فیلم منتخب هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر است که کمتر از یک ماه دیگر در این رویداد مهم سینمایی به رقابت با آثار دیگر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلمنامه این ملودرام ملتهب اجتماعی را نوشین معراجی به نگارش درآورده است و این دومین فیلم سینمایی بی دل در مقام کارگردان محسوب می‌شود.

محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن‌پور، نسیم ادبی، باربد بابایی، پریسا شاهولیان، محمدرضا عباسی، سید بنیامین شهیدزاده و با حضور بهاره کیان افشار بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تالاب رو از زندگی من نقاشی کردند، لجن‌زار و نمور.»

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: یاسر جعفری، کارگردان: داود بی دل، مجری طرح و سرپرست گروه کارگردانی: ایمان یزدی، نویسنده: نوشین معراجی، برنامه‌ریز: الناز کریمی، مدیر تولید: امیر اسکندری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، مدیر صدابرداری: امید عاشوری، موسیقی: عیسی حبیب‌زاده، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: زهره سلطانی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، تدوین: محمدحسام لواف‌زاده، صدا گذار: عرفان ابراهیم، اصلاح رنگ و نور و جلوه‌های ویژه کامپیوتری: علی تصدیقی، مدیر تدارکات: محسن دیانت، عکاس: حسن شجاعی، طراح لوگو و پوستر: حمید اسحاقی، ساخت تیزر: امیر حسین لواف زاده.

کد خبر 5394012 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا عباسی باربد بابایی محمدرضا علیمردانی حسن شجاعی محمدرضا عباسی علی تصدیقی چهلمین جشنواره فیلم فجر قاسم سلیمانی تئاتر ایران دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی الی الحبیب چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی فیلم مستند فیلم کوتاه کارگردان تئاتر حضور هنر ایران در جهان حوزه هنری نقاشی جشنواره فیلم عمار چهلمین جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به کارگردانی علی ژکان و تهیه‌کنندگی لیلا فریدنی از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران روی صحنه می‌رود.

فرهاد بشارتی، شقایق رهبری، لیلا فریدنی، شاپور کلهر، رضا امامی، محمدجواد اکبری، علی ابراهیمی و داریوش سلیمی از جمله بازیگرانی هستند که در نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: هوشنگ و طاهره سعی دارند با ازدواج دخترشان، بی‌پولی و بی‌درایتی خودشان را جبران کنند اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» تا آخر اردیبهشت ماه در سالن اصلی خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران، هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند از سامانه تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به امیر جاوید نیک مجری طرح، غلامحسین شاه‌علی مشاور پروژه، فرامرز بادرام‌پور طراح صحنه و لباس، وحید چهل امیرانی آهنگساز، محمد قومی طراح گریم، رضا سمیاری عکاس و حامد قریب مشاور رسانه اشاره کرد.

علی ژکان از کارگردان‌های سینما و تئاتر ایران است که کارگردانی فیلم هایی چون «مادیان»، «دخترک کنار مرداب»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و «اولین امضا برای رعنا» را در کارنامه دارد.

کد خبر 6096299 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد