Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حذف سرخآبی‌های پایتخت تیم دیگری به لیگ قهرمانان آسیا اضافه نمی‌شود اما سپاهان به جای پرسپولیس در دور گروهی به همراه فولاد خوزستان نمایندگان ایران در فصل ۲۰۲۲ خواهند بود.

به گزارش ایمنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دقایقی قبل به صورت رسمی از حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر ایران از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه لازم است که به نکاتی در این باره اشاره کنیم:

به جای استقلال و پرسپولیس هیچ باشگاه ایرانی دیگری به مسابقات لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۲۲ اضافه نخواهد شد و تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان تنها نمایندگان کشورمان در این دوره خواهند بود.

سپاهان اصفهان که پیش از این باید در مرحله پلی‌آف کار خود را در این فصل آغاز می‌کرد می‌تواند به مرحله گروهی برسد و دیگر نیازی به حضور در پلی‌آف نیست. این تیم جایگزین پرسپولیس در دور گروهی می‌شود.

یکی از باشگاه‌هایی که امروز (جمعه) توسط AFC از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده فقط به دلیل عدم صداقت در اعلام پرداخت طلب بازیکن خارجی‌اش محروم شده و مشکل دیگری نداشته است. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستیم شاهد حضور این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ باشیم.

سال گذشته هفت باشگاه ایرانی درخواست صدور مجوز حرفه‌ای دادند که برای دو تیم این حکم صادر شد. درخواست سه تیم رد می‌شود و دو تیم نیز پیگیری‌های لازم را برای ادامه پروسه دریافت مجوز حرفه‌ای را انجام نمی‌دهند. آنها از مرحله اول با موفقیت عبور می‌کنند اما خودشان برای گرفتن مجوز پیگیری‌های بعدی را انجام نمی‌دهند. شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد آنها می‌توانستند نمایندگان ایران در این فصل باشند.

انتظار می‌رفت نماینده ایران در AFC با توجه به جایگاهی که دارد، بتواند رایزنی‌های بیشتر و بهتری برای حل مشکلات نمایندگان ایران انجام دهد اما شاهد عملکردی خنثی از صاحب این کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم.

با حذف سرخآبی‌های پایتخت و حضور سپاهان در دور گروهی، برنامه مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بدین شکل شد:

الغرافه قطر - الجیش سوریه

التعاون عربستان - نسف قرشی ازبکستان

بنی یاس امارات - الشرطه عراق

شارجه امارات - الزورا عراق

منبع: ایرنا کد خبر 547087

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی تاج باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان سپاهان پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی همراه شد. پس از اتفاقاتی که در قسمت جایگاه هواداران زن پرسپولیسی و جایگاه طرفداران سپاهان رخ داد، مأمورین مجبور شدند تا جایگاه طرفداران سرخ پوش را تغییر دهند.

علاوه بر این، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان با طرح شکایاتی علیه یکدیگر موضع گرفته و هر کدام، دیگری را به انجام رفتارهای ناشایست متهم کردند.

حالا نیز سایت رسمی فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای، از احضار نمایندگان دو باشگاه خبر داده است. در متن این اطلاعیه آمده است:

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه 1403/02/12، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

کد خبر 848924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی