Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از گذشت ۲۰ روز پر التهاب برای تیم های ایرانی، در نهایت تصمیم بر ابطال مجوز حرفه ای تیمهای استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان گرفت و این سه تیم به علت کسب نکردن مجوز حرفه ای درجه A، از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند.

همچنین پرونده این سه تیم ایرانی با تصمیم این کنفدراسیون به کمیته انضباطی و اخلاق AFC ارجاع شد تا در صورت صلاحدید، تصمیمات بعدی در ارتباط با صادر شدن مجوز حرفه ای این سه تیم در ایران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جزییات حکم صادر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به این شرح است:

پرسپولیس

حکم صادره:

۱- مجوز باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ است که طبق مواد ۱۴.۴ و ۱۴.۵ مقررات مجوز باشگاه های AFC  لغو شد. مشخص شد که باشگاه پرسپولیس تمامی ضوابط الزامی را رعایت نکرده است. طبق مواد ۳.۱ و ۳.۲ (الف) مقررات مجوز حرفه ای باشگاه های AFC بر این اساس، نباید مجوز اعطا می شد.

۲- باشگاه پرسپولیس (IRN) از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ محروم شد.

۳- کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات لازم را برای تضمین اجرای این تصمیم اتخاذ خواهد کرد.

۴- پرونده این رسیدگی به دبیرخانه انضباطی AFC ارجاع می شود و کمیته اخلاق برای بررسی بیشتر و اقدام (در صورت صلاحدید) عمل خواهد کرد.

استقلال

حکم صادره:

۱- مجوز باشگاه استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ است که طبق مواد ۱۴.۴ و ۱۴.۵ مقررات مجوز باشگاه های AFC  لغو شد. مشخص شد که باشگاه استقلال تمامی ضوابط الزامی را رعایت نکرده است. طبق مواد ۳.۱ و ۳.۲ (الف) مقررات مجوز حرفه ای باشگاه های AFC بر این اساس، نباید مجوز اعطا می شد.

۲- باشگاه استقلال (IRN) از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ محروم شد.

۳- کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات لازم را برای تضمین اجرای این تصمیم اتخاذ خواهد کرد.

۴- پرونده این رسیدگی به دبیرخانه انضباطی AFC ارجاع می شود و کمیته اخلاق برای بررسی بیشتر و اقدام (در صورت صلاحدید) عمل خواهد کرد.

گل گهر

حکم صادره:

۱- مجوز باشگاه گل گهر سیرجان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ است که طبق مواد ۱۴.۴ و ۱۴.۵ مقررات مجوز باشگاه های AFC  لغو شد. مشخص شد که باشگاه تمامی ضوابط الزامی را رعایت نکرده است. طبق مواد ۳.۱ و ۳.۲ (الف) مقررات مجوز حرفه ای باشگاه های AFC بر این اساس، نباید مجوز اعطا می شد. بر اساس  ماده ۱۴.۴ و ۱۴.۵ مجوز باشگاه  AFC، مشخص شد که باشگاه گل گهر سیرجان (IRN) تمامی ضوابط اجباری مندرج در ماده ۳.۱ و ۳.۲ (الف) باشگاه AFC را برآورده نکرده و بر این اساس، نباید مجوز حرفه ای به این تیم اعطا می شد.

۲- باشگاه گل گهرسیرجان (IRN) از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ محروم شد.

۳- کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات لازم را برای تضمین اجرای این تصمیم اتخاذ خواهد کرد.

۴-  پرونده این رسیدگی به دبیرخانه انضباطی AFC ارجاع می شود و کمیته اخلاق برای بررسی بیشتر و اقدام (در صورت صلاحدید) عمل خواهد کرد.

۵- درخواست فوق العاده باشگاه گل گهر سیرجان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ رد شد.

پرونده تخلف سه تیم ایرانی در کمیته انضباطی و اخلاق AFC


 
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد که باشگاه صورت صلاحدید باشگاه گل گهر گل گهر سیرجان باشگاه های AFC مجوز حرفه ای مقررات مجوز مجوز باشگاه تمامی ضوابط بر این اساس نباید مجوز اعطا می شد ۱۴ ۴ و ۱۴ ۵ طبق مواد محروم شد AFC ارجاع سه تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست کمیته برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه که با حضور معاونین، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی این استان به منظور بررسی سند تحول قضائی و چگونگی اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت : نسخه سند تحول قوه قضائیه بروز رسانی شده است.

وی با اشاره بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول قضائی، افزود: برنامه‌های عملیاتی سال جاری باید به صورت تفکیک شده برای هر یک از مجریان تعیین و مراحل مختلف اجرای آن به دقت پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خطاب به کمیته برنامه‌ریزی دادگستری این استان با تاکید بر مطالعه کامل سند تحول قضائی، بیان کرد: این سند مانند قانون اساسی برای قوه قضائیه است، لذا مطالعه آن الزامی است و ضرورت دارد علاوه بر اجرایی کردن و عمل به مفاد آن، ایده‌ها و پیشنهاد‌های خود را در جهت بهبود عملکرد دستگاه قضائی ارائه دهید.

کرمی به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص انتخاب عادلانه کارشناسان بر اساس قرعه کشی اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به صورت سنتی بستری فسادزا بود، لذا قرعه کشی میان کارشناسان از طریق سامانه ارجاع راهی عادلانه برای انتخاب کارشناسان جهت کارشناسی پرونده‌های قضائی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دادگستری استان کرمانشاه تا پایان فروردین سال جاری با استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان آمار شایسته‌ای در این زمینه کسب کرده است.

کرمی بر رعایت نظم و انضباط اداری تاکید کرد و ادامه داد: تمام کارکنان قضائی و اداری این استان باید ضمن رعایت دقیق نظم و انضباط اداری جهت ترویج و رونق بخشی آن تلاش کنند، چرا که یکی از عوامل رضایت‌مندی مراجعین داشتن نظم، انضباط اداری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: از هر ایده‌ای در این استان که قابلیت اجرایی داشته باشد استقبال می‌کنیم.

کرمی به تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری بر رونق تولید و اقتصاد اشاره کرد و افزود: دادگستری استان در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی همواره به دنبال ارائه راهکار و کمک جهت رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اعلام حمایت قاطع دستگاه قضائی استان از طرح نور فراجا، گفت: این طرح یک تکلیف قانونی، شرعی و مورد تأکید ولی امر مسلمین است که بایستی با رویکرد پیشگیرانه، مدیریت شایسته، صبر و بردباری انجام شود.

وی تاکید کرد: به طور یقین حمایت قضائی از اقدامات اجرایی فراجا در اجرای این طرح وظیفه قانونی دستگاه قضا است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی