Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه سخنان بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را قرائت کرد و گفت: شهید قاسم سلیمانی برای ایجاد روحیه فداکاری برای وطن و نمونه عالی زهد در دنیا تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پدیده نظامی، سیاسی و فرهنگی را شکل داد که دشمنان خطر آن را بر طرح‌های خود درک کردند. دشمنان از گسترش نمونه و سرمشق سلیمانی در منطقه و جهان نگران شدند.

وی گفت: آمریکا مرتکب این جنایت شد به این دلیل که از گسترش الگوی سلیمانی که طرح‌هایش در منطقه را تهدید می‌کرد می‌ترسید. ما باید به روش سلیمانی وفادار بمانیم و برای تقویت همکاری تلاش کنیم. دشمنان میزان خطر ارتباط حیاتی میان سوریه و عراق برای رفع محاصره ظالمانه از مردم دو کشور را درک می‌کنند. سوریه با شجاعت با ارتش و حمایت همپیمانان پیروز شد. اما پیروزی واقعی‌اش در این بود که برای تصمیم گیری به صورت مستقل استوار ماند. سوریه که شهید سلیمانی عاشق خاک آن بود مناره‌ای برای مقاومت خواهد بود. بعد از جنگ نظامی وارد جنگ بزرگ اقتصادی و فرهنگی می‌شویم و هرگز اجازه نمی‌دهیم که خون شهدا هدر برود

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است