Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:30:11 GMT

مطالبات مردم بخش ارم دشتستان با جدیت دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۴۷۰۲

مطالبات مردم بخش ارم دشتستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح جمعه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در تنگ‌ارم دشتستان اظهار داشت: امروز روز بزرگی است و توفیق داریم که میزبان شهدا در شهرستان دشتستان باشیم.

سرپرست فرمانداری دشتستان بیان کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و این شهدای عزیز در امتداد مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و وجود و حضور اینها یادآور آن مکتب عظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوستانی با بیان اینکه رمز موفقیت شهید سلیمانی در این جبهه عظیم مقاومت بر اساس اتحاد و همدلی و مدیریت هوشمندانه بود، اضافه کرد: نگاه ما پیروی از مکتب حاج قاسم است. مکتب حاج قاسم به معنی اعتماد به جوانان و سرباز در میدان بودن است.

وی با بیان اینکه به سربازی مردم دشتستان افتخار می‌کنیم، افزود: امیدواریم بتوانیم مطالبات مردم منطقه ارم را به بهترین شکل انجام دهیم.

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تنگ ارم شهرستان دشتستان تشییع شد.

کد خبر 5394048

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید گمنام دوران دفاع مقدس فرمانداری دشتستان دشتستان تنگ ارم قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا عکس استانها سیلاب شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه بارش باران آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در شب شهادت رییس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید مفقودالأثر دوران دفاع مقدس، شهید محمد شفیع فیضی زاده، مورد استقبال اهالی محله صفاری و ربابه کمالی شهر ایلام قرار گرفت.
این شهید والامقام پس از تفحص، چند روزی است که میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام است و با برگزاری مراسم استقبال و یادواره با او تجدید پیمان می‌کنند.

همتی منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی هستند که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشند و امنیت و آرامش کشور به برکت خون همین شهدا است.
استاندار ایلام نیز با حضور در منزل شهید محمد شفیع فیضی زاده، ضمن دیدار با خانوده این شهید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش