Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سطح آلودگی هوا در مناطق مرکزی تا حدودی کاسته خواهد شد و در همه مناطق استان بارش خواهیم داشت که شدت این بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان بیشتر خواهد بود T دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصویر نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان است، بر این اساس آسمان در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل پایداری جوی شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا خواهد بود که منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیشینه دمای هوای اصفهان امروز ۱۱ و کمینه فردای آن منفی پنج پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: فرودگاه اصفهان با منفی ۹ درجه سردترین نقطه استان و خورو بیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان خواهد بود.

هنرمند اظهار کرد: تا روز دوشنبه در استان بارش چندانی نخواهیم داشت اما از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سطح آلودگی هوا در مناطق مرکزی تا حدودی کاسته خواهد شد و در همه مناطق استان بارش خواهیم داشت که شدت این بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان بیشتر خواهد بود.

کد خبر 547095

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان بارش باران در استان اصفهان ورود سامانه بارشی به اصفهان وضعیت هوای شهرهای اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز دوشنبه پیش بینی دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، برای شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و ارتفاعات استان وقوع بارش‌های رگباری و پراکنده دور از انتظار نیست.

فردا یکشنبه سرعت وزش باد در برخی ساعات به ویژه در نیمه شرقی استان شدید خواهد بود.

از روز دوشنبه تا صبح سه شنبه سامانه بارشی دیگری وارد منطقه خواهد شد که رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، مه، کاهش دید و بارش تگرگ را به دنبال دارد.

بارش در نیمه جنوبی استان قابل توجه بوده و سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب موقت می‌شود

 

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟ | ورود سامانه جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها