Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی زاده هاشمی گفت: از بین ۱۳۳ پرونده‌ای هواپیمای اوکراینی که باید تشکیل می‌شد ۷۳ خانواده در بنیاد شهید پرونده تشکیل داده اند.

به گزارش برنا؛ امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه شهدای هواپیمای اوکراینی در ۱۴ استان پراکنده هستند، گفت:امروز مراسم گلباران مزار ۵ تن از شهدا این حادثه در بهشت زهرا تهران از طرف دولت و قوای سه گانه و مسؤلین نظام برگزار شد و در هفته جاری دو مراسم پاسداشت دیگر نیز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تلخ در ایام بحرانی کشور رخ داد.

به گفته قاضی زاده هاشمی همه افراد ایرانی این پرواز در حکم شهید هستند. از بین ۱۳۳ پرونده‌ای که باید تشکیل می‌شد ۷۳ خانواده در بنیاد شهید پرونده تشکیل داده اند و در صورت تمایل خانواده‌های دیگر ما خدمتگذاری آن‌ها را هم خواهیم کرد و به آن‌ها هم مانند دیگر شهدا خدمت ارائه خواهیم کرد، البته خیلی از این خانواده‌ها در ایران نیستند و در دسترس ما نیستند و حتی اگر آن‌ها هم بخواهند خدمات را ارائه خواهیم کرد. امیدواریم سیر قانونی که در قوه قضاییه در حال انجام است زودتر به پایان برسد و عواملی که قصور یا تقصیری داشته اند، شناسایی شوند تا آرامشی بر آلام خانواده‌های این عزیزان باشد.

پرواز شمارهٔ ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین یک پرواز مسافربری متعلق به هواپیمایی بین‌المللی اوکراین از مبدأ تهران به مقصد کی‌یف بود. این هواپیما در ۱۸ دی ۱۳۹۸ (۸ ژانویه ۲۰۲۰) ساعت ۶:۱۹ صبح، اندکی پس از برخاستن از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دچار سانحه شد و همهٔ ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان باختند. در این پرواز ٣٠ نفر از اتباع دیگر کشور‌ها بودند.

در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۴ مقام معظم رهبری، کشته شدگان این هواپیما را شهید نامیدند و دستور تشکیل پرونده در بنیاد شهید را صادر کردند

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهشت زهرا دولت سه گانه خانواده بنیاد شهید ایران قوه قضاییه هواپیما فرودگاه امام خمینی بنیاد شهید بهشت زهرا هواپیما اوکراینی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر